Zdravim kolegovia,
riesim dilemu co je vo veci pri studenych startoch ked vyberam babettu napr. na druhy den.
Od svojho domu mam 2 unikove cesty smerom do civilizacie:
1. Je strmym kopcom dole - babettu nezvyknem startovat na stojane, ani nezapinam sytic.. len sa ustrojim a spustim dole z kopca.. po par metroch babetta naskoci a kym zidem na prvu krizovatku asi 100m nizsie tak uz je zohriata natolko, ze dokazem ucinne akcelerovat a vyrazim do sveta.. vacsinou pocas spustana sa drzim plny plyn a ked sa zacne rozbiehat tak uz len pribrzdujem na krizovatku
2. je po rovnej ceste - a tu mam dilemu lebo... ak babettu nastartujem na stojane hned po "zobudeni", tak chyti aj na pol otacky, ale po asi 3s skape... beriem, prave sa zobudila zo spanku, sere na mna a je jej zima... tak zapnem sytic... proces sa opakuje ale este v horsom.. pocut ako sa dusi, alebo iny jav nie spravne pracujuceho motora... a skape... cize sytic mi este nikdy k nicomu nebol... jediny sposob ako ju nastartovat na stojane je bez sytica a plny plyn hned po nakopnuti.. chvilu kucka az sa trochu prehreje a otacky vyletia hore.. vtedy pustim a ide sa do sveta...
No.. a moja otazka...
Je normalne, aby sytic robil viac zla ako uzitku? Alebo to je nejakym blbym nastavenim karburatora? Poradte. Podla mna prave na to tam ten sytic je, aby pri studenom starte neskapala po par sekundach, ale sla tam tak bohata zmes, ze ju udrzi nastartovanu. V com je potom problem?
Vdaka