zdravím ve spolek,u mé b207 prolíná nespálený olej z klikového ůstrojí,tj. že těsnění karterů již neplní svou funkci na 100%,myslíte že to má vliv i na výkon?? nebo nemá ,tak sem to zkoušel zamáznout epoxidem ze spodu trochu se to zlepšilo už to po projíždce nekape a nestíká na kryt zapalování a zároveň na koleno vyfuku (hrozný spálený smrad oleje
) vím že bych měl rozdělat motor a přetěsnit zdřejmně bych udělal i celou generálku ,důvod proč kape je budto to těsnění a nebo 2 povolené šrouby karterů které se nachází v převodovce pod ozub kolem,rozebiral jsem jeden motor tak vím kde co je neboli má být a v tom co jsem kuchnul byli pravě ony 2 šrouby které utěsnují klikové kartry ústrojí a cinkali o ozub kolo,tak si říkám komu cinká babeta od motoru tak to je ona neznámá závada. to generálky motoru bych šel až budu mít druhého pracanta v domě,ted si moc nemohu dovolit rozebírat můj jediný strojek který jezdí takřka bez problému až na ten kapající nespálený olej. právě mě zajímá jestli to tedy má vliv nebo nemá na výkon,laicky bych řekl že ano, že klikové ústrojí musí být těsné. no poradte helfnite kopnite
dík