ok, já řekl jen svůj názor, podobných poruch jsem už řešil desítky a když to takhle chcípalo, tak to bylo vždy benzínem. Tak ať zkusí vyměnit tyristor a bude jasno. Většinou, když je špatný tyristor, tak už buď vůbec nenastartuje nebo jede a furt to cuká a nemá to plný výkon. Nikoliv, že poskočí 6sekund vpřed, pauza pár minut, pak zase 6 sekund vpřed. Takto se tyristor, ani indučka nechová.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
Motor nemá vubec kultivovany chod,když dam plný není to plně v otackach viz druhé video to sem mel furt plný neturoval sem to,motorka právě chcipne vždy na volnobeh,nebo když ji Sundam ze stojanuKdyz sem dal plný jakz takž to nekdy drzi chvilu
to co říká Pavel je určitě pravda (ale já se nehádám, třeba to co říkám já, tak neni). podle mého, když je ucpaný přívod paliva tak to skutečně chcípne, ale po pár minutách, až tam palivo znovu nateče do plného karbecu, tak to zas chvilku jede (6 vteřin se mě zdá hrozně málo na 1 karbec), mě to ujede 1000m+-100m a v tom videu je vidět, že to vynechává hned od začátku, proto je tu má dedukce na tyristor
Ono mě to dělalo tak, že když motor táhl tak to bylo v pohodě, ale když se motor vytáčel na stojánku tak se roztočil třeba na 5000ot/min a pak jakoby se vyplo zapalování až skoro do chcípnutí, pak zas naskočil, a tak se to opakovalo. Toto se dělo i při jízdě z kopce nebo při rychlé jízdě a ubrání plynu, jenom se to chytlo cca při 30km/h
tak to nakonec bylo chcípákem asi nějak zkratoval nebo to chcípal vždy po nastartování .. potom jsem zjistil že jsem měl daný blbě kroužek na zadním kole který zadní kolo trošku brdil ..ted jede babetta fakt super , diky za reakce .. chybama se clovek učí