dal jsem si včera práci s čištěním výfukové soustavy, tlumič jsem vzal z gruntu ikdyž je pravda že nečekám nikdy na interval čištění nýbrž se z nudy nudím tak že vyfuk čistím pravidelně vždy když už sem opravdu hodně nalítal prostě nechci být překvapen na cestě tak to udělám doma když mě to chytne a je nuda

pokaždý jsem čistil jen vložku a přepážku,včera jsem si řekl no když jsem před 2 týdny čistil kanálek vyfuk ve válci a ten už byl z 50% zarostlej mimo jiné to jsem za celou éru s b207 nečistil tak sem byl mile překvapen jak bába ožila doslova ožila. No a včera jsem důkladně oškrabal kolínko,a celý tlumič jak od koncovky tak z druhe strany kde sem to dukladne nikdy nečistil poněvadž je tam blby přístup silnodrátem sem oškrabal celý vnitřek pláště výfuku bez keců plná hrsť karbónu poté štetka na dratku a trochu benálu abych karbon trochu rozpustil no a naposled prolil benzinem a proštěrchal benzinem celý vyfuk 3x,po uschnutí ve své podstatě jako nový

jinak mám ve vložce udělanou malou dirku 3mm a zda se mi že to líp jede kvuli ni. no a po očištění jsem nasadil vše z5 a zkušební jízda mohla začít,moc ji nešetřím ale člověk by neřekl tímto vyčištěním důkladným se babča zas o krok posunula k dokonalosti a radosti z jizdy konkretne se nechá víc vytočit a na maximálce pěkně upaluje prostě super. doporučuji si stím dát pár hodin času a neodflinknout to,výfuk je prostě důležitá věc a čistý výfuk dokáže odstranit pár pekelných neduhů s kterým si člověk láme hlavu
