To je zajímavé info, že ti to jede 50km/h. Pokud máš převod 12/35, tak by ti Babetta při té rychlosti 50km/h točila 151,675*50=7580ot/min (v reálu ještě o něco víc, protože zadní pneu se při zatížení deformuje, tak přidej ještě tak 200-300 otáček navíc, tzn. 7900ot, aby ti to jelo 50km/h), což ti nevytočí žádný sériový motor, ale již upravený. Normální sériový motor v top stavu vytočí tak 6300-6500ot/min. Neříkám, že ti nevěřím, ale podle mě musel být ten tvůj válec upravován, jinak to prostě nedá takovou rychlost.
Mám v originálním top stavu Babettu 207.356 r.v.1983 se světlometem z B210 (najeto 3900km), převod 12/35 a na válci je trojuhelníkový nálitek, který značí B207 se zvýšeným výkonem, jak máš ty. Karburátor je osazen Jikov DC2912, koleno originál nezkracované, žádné díry navíc ve výfuku a jede mi to dle GPS po rovince 38km/h a víc ani ň. Zajímavé to ale začne být v kopcích, kdy to vyletí při 30-35km/h rychlostí jakýkoliv kopec do 12%, aniž by se to zadýchalo. Jinak řečeno B210 na mě v kopcích nemá. Mám to vyzkoušené s kamarádem, který váží stejně jak já, že prostě B207.356 je do kopců lepší než B210.
Mám ještě druhou Babettu 207.500, tu jsem dlouho ladil na karburátoru, na výfuku, sítko sání, koncovku a víc jak 40km/h mi to také nejelo po rovince ve finále, jen z kopce se to rozhulákalo až na 45km/h a to už se mi zdálo, že vyskočí píst z válce.
Proto se mi nechce věřit, že by někomu jela Babetta 207 víc než těch 45km/h po rovince, aniž by neměla upravený válec, jiný karburátor či výfuk.