Jen jsem se chtěl pochlubit, že jsem teď před 2 týdny vyměnil na Babettě píst. Původně jsem tam měl Maďara 1.výbrus, toleranční třídu B a ten Maďar hodně cinkal a topil, kromě toho měl časem vymletou díru kolem 2. zámku pístního kroužku, takže jsem nechtěl riskovat, až se stane něco horšího. Vyměnil jsem za Almeta, toleranční třída C (neměl jsem nic jiného, tak jsem to riskl a šoupl to tam), takže průměr pístu větší o 0.01mm než B a hned od začátku to s ním jede mnohem líp, nepodfukuje, necinká a dokonce, co mě hodně překvapilo, tak i tolik netopí. To mě vede k myšlence, že bych v budoucnu mohl chtít si nechat udělat užší výbrus, např. s jen 0.05mm či 0.04mm vůlí místo klasické Ďurkovičovské 0.065mm.
Experimentovali jste také s různou vůlí mezi pístem a válcem a jaké máte zkušenosti?