Stránka 1 z 1

Babetta 210

PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2015 16:30:08
od san3596
Čau lidi mám problém +- před měsícem jsem dělal GO všecko šlo v pořádku, ale jak jsem ujel +- 400km tak jsem řešil to že neměla výkon (to začala být zima) tak jsem si řekl že to bude sáním dojedu do garáže všecko ok pak dám drátěnku do sání zkouším startovat nic tak ji rozešlapu naskočí ale kolísá výkon a nechce jet (to co dělá při ucpané trysce nebo výfuku) + střílela kouř do karbecu po chvíli s tím spojené chcípnutí tak jsem sundal sání (ta hliníková capinka) nic pořád to bylo na "sračku" tak si říkám ucpaný výfuk oddělám a zase to stejné tak už jsem se nasral sundal karbec a co tryska byla čistá jak dětská prdýlka i plováková komora .... :twisted: :twisted: :twisted: :roll: :roll: tak jsem se nakašlal vyndal svíčku a šlápl jiskra pěkná souvislá ale radši jsem vyměnil svíčku no vrazím ji tam nastartuju otáčky paráda a po 2-4 vteřinách zas kolísání a zas střílí ..... mám jedinou otázku čím to sakra může být :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
(podotýkám že před tím jezdila +- dobře nic se nesralo atd. jen pak to snížení výkonu a střílení do výfuku mi už dělala v létě jak se zahřála a já to chcípal z kopce)

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2015 18:21:58
od stotun
Když střílí do výfuku tak myslím, že by to mohlo byt neco se zapalováním (nepravidelná jiskra), motor nekolikrát nasaje naprázno a pak to jedna jiskra zapálí ve výfuku. Skus zkontrolovat nebo nejlepe asi vyměnit tyristor. S cívkou sem nikdy problém neměl :wink:

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2015 22:42:24
od san3596
Vyzkouseno o prazdninach novy tyristor i inducka nepomohlo pri go jsem predelal na gyťas

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 9:38:02
od Pavel
Hrabal jsi do motoru? Tzn. změna časování? Úpravy válce, pístu? Předpokládám, že hlava je čistá, dekarbonizovaná po GO.

Když to střílí, tak je to vždy špatnou elektrikou. Předstih nemá vliv na střílení zrovna u Babetty. V první řadě bych zkusil třeba sklepnout svíčku na 0,3-0,4mm, jestli to bude dělat také. Většinou tato úprava mírně zlepší jízdu a už víš, že svíčka dostává nedostatečnou jiskru na předepsanou vůli elektrod. Pak platí jednoduché pravidlo. Měnit jeden díl po druhém, až to přestane. Tzn. svíčka, fajfka,indučka, tyristor (pozor, někdy je třeba zkusit víc kousků), zapalovací cívka, celý stator. Je to práce tak na hoďku, než povyměňuješ všechny komponenty a projedeš se. Není boha, aby to po zkušebním prohození komponent střílelo dále.

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 11:46:45
od san3596
Pavel píše:Hrabal jsi do motoru? Tzn. změna časování? Úpravy válce, pístu? Předpokládám, že hlava je čistá, dekarbonizovaná po GO.

Když to střílí, tak je to vždy špatnou elektrikou. Předstih nemá vliv na střílení zrovna u Babetty. V první řadě bych zkusil třeba sklepnout svíčku na 0,3-0,4mm, jestli to bude dělat také. Většinou tato úprava mírně zlepší jízdu a už víš, že svíčka dostává nedostatečnou jiskru na předepsanou vůli elektrod. Pak platí jednoduché pravidlo. Měnit jeden díl po druhém, až to přestane. Tzn. svíčka, fajfka,indučka, tyristor (pozor, někdy je třeba zkusit víc kousků), zapalovací cívka, celý stator. Je to práce tak na hoďku, než povyměňuješ všechny komponenty a projedeš se. Není boha, aby to po zkušebním prohození komponent střílelo dále.



Kdyby to jenom střílelo teďka už ani neblafá jen po pořádným rozešlapu mi pár krát problafne ale ne zdravě ano měnil jsem všchno v motoru a na kliku ozubený kolca (volnoběžka-měněna) válec s hlavou a pístem
To s tou svíčkou jsem zkoušel no ale zkusím koupit nový GYT a uvidím co tomu zase bude

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 11:47:04
od RottenFox
A ještě jestli nemáš porušenou bužíru na káblu, někde.

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2015 13:39:06
od san3596
RottenFox píše:A ještě jestli nemáš porušenou bužíru na káblu, někde.


nope nemám nové gáble od statoru (nechal jsem cca 15cm původních a hodil konektor a napojil zbytek)
Říkám prostě jsem dojel a neodjel

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 9:16:55
od RottenFox
A nemáš tam v tom napojení někde blbej kontakt?
Lepší mít jeden kus od statoru až na konec, než tam bastlit spoje.

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 16:11:16
od san3596
RottenFox píše:A nemáš tam v tom napojení někde blbej kontakt?
Lepší mít jeden kus od statoru až na konec, než tam bastlit spoje.



hele trefil si když jsem dneska předělávat gyt z5 na indučku a tyristor našel jsem uvolněnou zem ale teďka mám jiný problém a to že při větší trysce nechce jít přes 40 km/h

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2015 2:02:20
od ridchey
dej mensi trysku.....

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2015 6:00:09
od san3596
ridchey píše:dej mensi trysku.....


to je pak zase líný že se to nechce rozject

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2015 17:27:40
od wenca084
Změnou velikosti trysky si to akorád rozladíš , nech to tak jak to má být ( když to máš bez úprav ) , max dolad´ na jehle. Spíš měj starost at máš čistej výfuk ( + koleno ), namazanej řetěz a nafoukané pneu, tam je to hodně pak znát.

Re: Babetta 210

PříspěvekNapsal: čtv říj 22, 2015 20:38:03
od san3596
wenca084 píše:Změnou velikosti trysky si to akorád rozladíš , nech to tak jak to má být ( když to máš bez úprav ) , max dolad´ na jehle. Spíš měj starost at máš čistej výfuk ( + koleno ), namazanej řetěz a nafoukané pneu, tam je to hodně pak znát.


mám :)