Babetta 210

Napsal:
pon říj 19, 2015 16:30:08
od san3596
Re: Babetta 210

Napsal:
pon říj 19, 2015 18:21:58
od stotun
Když střílí do výfuku tak myslím, že by to mohlo byt neco se zapalováním (nepravidelná jiskra), motor nekolikrát nasaje naprázno a pak to jedna jiskra zapálí ve výfuku. Skus zkontrolovat nebo nejlepe asi vyměnit tyristor. S cívkou sem nikdy problém neměl

Re: Babetta 210

Napsal:
pon říj 19, 2015 22:42:24
od san3596
Vyzkouseno o prazdninach novy tyristor i inducka nepomohlo pri go jsem predelal na gyťas
Re: Babetta 210

Napsal:
úte říj 20, 2015 9:38:02
od Pavel
Hrabal jsi do motoru? Tzn. změna časování? Úpravy válce, pístu? Předpokládám, že hlava je čistá, dekarbonizovaná po GO.
Když to střílí, tak je to vždy špatnou elektrikou. Předstih nemá vliv na střílení zrovna u Babetty. V první řadě bych zkusil třeba sklepnout svíčku na 0,3-0,4mm, jestli to bude dělat také. Většinou tato úprava mírně zlepší jízdu a už víš, že svíčka dostává nedostatečnou jiskru na předepsanou vůli elektrod. Pak platí jednoduché pravidlo. Měnit jeden díl po druhém, až to přestane. Tzn. svíčka, fajfka,indučka, tyristor (pozor, někdy je třeba zkusit víc kousků), zapalovací cívka, celý stator. Je to práce tak na hoďku, než povyměňuješ všechny komponenty a projedeš se. Není boha, aby to po zkušebním prohození komponent střílelo dále.
Re: Babetta 210

Napsal:
úte říj 20, 2015 11:46:45
od san3596
Pavel píše:Hrabal jsi do motoru? Tzn. změna časování? Úpravy válce, pístu? Předpokládám, že hlava je čistá, dekarbonizovaná po GO.
Když to střílí, tak je to vždy špatnou elektrikou. Předstih nemá vliv na střílení zrovna u Babetty. V první řadě bych zkusil třeba sklepnout svíčku na 0,3-0,4mm, jestli to bude dělat také. Většinou tato úprava mírně zlepší jízdu a už víš, že svíčka dostává nedostatečnou jiskru na předepsanou vůli elektrod. Pak platí jednoduché pravidlo. Měnit jeden díl po druhém, až to přestane. Tzn. svíčka, fajfka,indučka, tyristor (pozor, někdy je třeba zkusit víc kousků), zapalovací cívka, celý stator. Je to práce tak na hoďku, než povyměňuješ všechny komponenty a projedeš se. Není boha, aby to po zkušebním prohození komponent střílelo dále.
Kdyby to jenom střílelo teďka už ani neblafá jen po pořádným rozešlapu mi pár krát problafne ale ne zdravě ano měnil jsem všchno v motoru a na kliku ozubený kolca (volnoběžka-měněna) válec s hlavou a pístem
To s tou svíčkou jsem zkoušel no ale zkusím koupit nový GYT a uvidím co tomu zase bude
Re: Babetta 210

Napsal:
úte říj 20, 2015 11:47:04
od RottenFox
A ještě jestli nemáš porušenou bužíru na káblu, někde.
Re: Babetta 210

Napsal:
úte říj 20, 2015 13:39:06
od san3596
RottenFox píše:A ještě jestli nemáš porušenou bužíru na káblu, někde.
nope nemám nové gáble od statoru (nechal jsem cca 15cm původních a hodil konektor a napojil zbytek)
Říkám prostě jsem dojel a neodjel
Re: Babetta 210

Napsal:
stř říj 21, 2015 9:16:55
od RottenFox
A nemáš tam v tom napojení někde blbej kontakt?
Lepší mít jeden kus od statoru až na konec, než tam bastlit spoje.
Re: Babetta 210

Napsal:
stř říj 21, 2015 16:11:16
od san3596
RottenFox píše:A nemáš tam v tom napojení někde blbej kontakt?
Lepší mít jeden kus od statoru až na konec, než tam bastlit spoje.
hele trefil si když jsem dneska předělávat gyt z5 na indučku a tyristor našel jsem uvolněnou zem ale teďka mám jiný problém a to že při větší trysce nechce jít přes 40 km/h
Re: Babetta 210

Napsal:
čtv říj 22, 2015 6:00:09
od san3596
ridchey píše:dej mensi trysku.....
to je pak zase líný že se to nechce rozject
Re: Babetta 210

Napsal:
čtv říj 22, 2015 17:27:40
od wenca084
Změnou velikosti trysky si to akorád rozladíš , nech to tak jak to má být ( když to máš bez úprav ) , max dolad´ na jehle. Spíš měj starost at máš čistej výfuk ( + koleno ), namazanej řetěz a nafoukané pneu, tam je to hodně pak znát.