Stránka 1 z 1

help-opet motor a karburator

PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 21:03:00
od sedlin
Zdravím, mám opětovný problém motor nemá správný chod "dušení, pomalu se rozbíhá". Zkoušel jsem nastavit i podle návodu hladinu paliva "rovnoběžný plovák s tryskou". Ale bylo s ním tolikrát hýbáno, že již nevěřím správnému nastavení. Je jiná možnost naměření-odměření správné hladiny??? A při postavení motorky na stojan a vytočení šroubku bohatosti směsi má motor krasný chod a točky při plném plynu. Tak by to byla nádhera. Předem díky za info.

PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 21:31:25
od Filo0
Iná možnosť...no ja som to spravil celé odoka a to tak že sa mi náhodou podarilo jeden plavák rozdrtiť o vtlačil sa dnu a ten druhý od ventilu som dal trochu nižšie aby to netieklo a išlo a zatiaľ no problem :lol: .

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 1:11:11
od LADAIII
sedlin: imho to na 90% bude ucpanym vyfukem, doporucuji ho vycistit a shodit hlavu a odkorbonovat ji taky, vc. pistu...

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 17:55:36
od sedlin
Zatím díky za odpovědi, hned jak se na ni dostanu tak zkusim ten vyfuk a pak pudu laborovat dal.

PříspěvekNapsal: pát črc 11, 2008 23:44:10
od llap
Ahoj lidi, potřeboval bych poradit jak na 210-tce seřídit karburátod DellOrto na volnoběh, nechce ho držet, srále se točí zadní kolo. Dík Luk

PříspěvekNapsal: sob črc 12, 2008 16:38:05
od Jenda
Zadní kolo se může klidně mírně točit, pokud je volně ve vzduchu, např. na stojanu. Stačí k tomu vůle a tření v ložiskách a spojkách. Pokud běží motor na volnoběh stabilně tak 1500 RPM a motorka jde dobře za plynem, není tam díra, nechcípá to a neškube, neřeš to. Jiná je, když se postavaená motorka na zemi nebo dokonce i s jezdcem snaží při volnoběhu "plazit" kupředu. Pak je to buď vysokej volnoběh, nebo spojky...

PříspěvekNapsal: ned črc 13, 2008 0:03:48
od llap
Když na ní sedím tak má tendenci se rozjíždět, ale je právě po GO, nové spojky, ložiska, hřídel, výbrus atd. Karburátor Del... má jen jeden šroubek, kterým se šteluje volnoběh. Myslíš že se to zlepší při zajíždění?
Luk :?:

PříspěvekNapsal: ned črc 13, 2008 8:05:54
od Starec
llap: Však práve mu trocha uber tím šrobom na voľnobeh. Ak máš tam nové riadiace čeľuste tak oni by po pár desiatok kilometrov mali sadnúť, prípadne ak nie tak z nich budeš musieť trocha jemne pilníkom ubrať.

PříspěvekNapsal: ned črc 13, 2008 10:54:48
od llap
Dík za radu. Odpledne budu montovat cyklotacho tak mi držte palce.

Dotaz

PříspěvekNapsal: pon črc 14, 2008 15:50:31
od llap
Lidičkové, mám takovej dotaz. Karburátor Jikov pod Plovákem je taková malá tyčinka, na kterou z vrchu asi tlačí jehla. Tak má se ta tyčinka volně hýbat do stran, je mi jasné že jezdí nahoru a dolů, ale jestli nemůže přes ni týct benzín po přidání a ubrání plynu a tak babča je ve vysokých otáčkách.
LUK

Re: Dotaz

PříspěvekNapsal: pon črc 14, 2008 22:58:53
od Starec
llap píše: Karburátor Jikov pod Plovákem je taková malá tyčinka,
LUK

Tak tých karburátorov Jikov je spústa a teraz uhádnuť či ide o Babetťacky to si máme len domyslieť, však? Tak sa vyjadri presnejšie, ale bo sem hoď foto, o ktorej tyčinke to píšeš. No a vysoké otáčky určite nesúvisia niečím takým ako popysuješ.