od mhi » pon srp 08, 2016 21:57:25
Tak jsem i pres odrazujici nazory v teto Babette vymenil valec & pist za jiny, dal jsem nove pistny krouzky. Po zajeti jede hezky (lepe nez s puvodnim valcem). Ponauceni je, ze se vyplati vymenit i jen pistni krouzky.
Bohuzel co mne u vsech Babett trapi je bohatost smesi, s pouzitim original trysek (58 u 2909DC a 63 u 2912DC). Elektroda je sice do tmavehnede-cihlova, lem ale zabordeleny. Je mi jasne, ze asi nebude jina moznost nez u B210 vzit trysku 58 a tu prevrtat, ale pro B207 jsem mensi trysku v nabidkach nevidel.
Tato konkretni B207 mi falesny vzduch nikde rekl bych nemuze sat, zkousel jsem i uplne novou trysku 58, volnobeh to drzi perfektne a ten je nastaven na nizke otacky, neuchlastava se, akceleruje jak ma ... jen ta svicka mi nedela radost.
Pro pobaveni, dnes jsem mel peknou "poruchu", dojel jsem skoro do prace a Babette se najednou prestalo chtit jit do otacek, byla takova nejaka unavena. Rikam si, bud' se pridira, nebo karburator. V praci jsem shodil valec, vycistil karburator, projel, vse jak melo byt. Jakmile jsem odjizdel, asi po kilometru v kopci mi Babetta na semaforech chcipla. Duvod? Povoleny original faston na indukcni civce-modry vodic, asi se vykvrdlal. V nizkych otackach to nejak chodilo, pak uz asi ne.