Pavel píše:Mezi nejživější B207 a tvoji B207 je rozdíl asi 1,5x násobek.
Rozdíl mezi typy B207.100 - B207.500 je jen v přední vidlici, řídítkách a zapalování (Tranzimo/JTZ), případně ještě nějaké drobnosti na rámu a napínáku řetězu. Motorově nikoliv.
Moment ... tak je tam rozdil v motoru, nebo neni tam rozdil? Potom jak je mozne, ze maji ruzny vykon?
. Nebo to je tak, ze se delaly smejdy a mensi smejdy a podle toho je nejak delili? A aftermarket dil na vymenu z vetsiho smejdu udelal treba smejd mensi a ze super-Babetty vznikl smejd?
Update: Byl jsem ten vibrator projet, 10km lehce kopcoviteho terenu bez vetsich problemu, do nejvetsiho kopce mi rychlost spadla nekam na 20km/h, ale jinak zadna hruza. Proti B210 ale opravdu zmena; tedy: ano, dojel jsem aniz by mne to nekde nechalo, spojka se tomu nemasti, ale jizda ve stylu "TEMPO 30" mne moc nelaka. A pritom neustale skoro plny plyn. Predjelo mne i nekolik cyklistu
. Slapat jsem nastesti nemusel.