Je to na vybrus, nebo tomu mam jeste dat sanci ?
https://i.imgsafe.org/b32f54d.jpg
https://i.imgsafe.org/b51ada1.jpg
Je to Babetta 207 o ktere nic nevim, jen ze dlouho stala a nechce se ji prilis do otacek. Zatim bez vybrusu. Fotak nejak divne chytil barvu valce, takhle "rezate" to zase neni. Ale ten schod nad krouzkem prstem citit je. Duvod proc to nejde do otacek bude zrejme jiny, nez stav valce/pistu, nemel jsem cas se na to jeste divat.
Pripadne ma cenu vymenit jen pistni krouzky? Mam nahradni na 0. vybrus B210, nevim jestli zde jsou stejne.
Zarazilo me, ze na B207 mi nesel sundat karburator i s kolinkem bez toho, abych povysunul valec (na rozdil od B210) ? Nedostatnu se klicem k matce na valci. A na napojeni vyfuku oproti B210 byly srouby (nikoliv matky).
Update: vse jsem slozil, lehce vycistil palivovou soustavu, vyfuk vypadal ok, a nakopnu ji na sytic bez problemu, se syticem mi jde i bez zateze do otacek jak chci, chod vcelku pravidelny. Rucne otocenim kliky komprese nevypada uplne spatne. Z motoru je slyset ve vyssich otackach takovy selestivy zvuk (delala mi to po rozpuleni i moje B210). Jakmile vyhodim sytic, bud rovnou zdechne, nebo se potaci nekde nad zivotem a smrti, privrenim vzduchu ji zachranim pred chcipnutim. Predpokladam chuda smes, nebo ten valec. Karburator byl slusne zarostly, hlavni trysku jsem prostouchnul dratkem, ale nevim zda uspesne (volnobezna tryska byla uplne neprostupna!). Jak hlavni trysku poradne vycistit? Kompresor nema sanci to zarostle vyfoukat. Nejaka chemie (ocet apod.) ?
Update2: Po lehkem vycisteni a serizeni karburatoru a vymene JTZ jde i do otacek, ale je VELMI LINA. Jede to, nechcipa to, sviti to, ale moje B210 je proti tomu raketa.