Ještě je docela zajímavéto, že teď ji úplně normálně natočím. Na volnoběh jde úplně normálně, po přidání se však začne jako by dusit a pokud rozsvítím světla tak se začne dusit víc a střílet do výfuku.
S tím teď taky zápasím u jedné babetty. Dostal jsem ji k renovaci a po zapojení světel stejný chování. První z cca 10 kusů, která mi to dělá. Tipuju to na špatnou kostru, ale teď babo raď kde ... ?
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman
To jo. Je lepší mít na zapalování vlastní kostru. A k tomu střílení, to je zas toho víc. Chudá směs, prisavani vzduchu, zapalování.. Aspoň co jsem trochu nastudoval. Vlastní zkušenost s tím nemám .Zkus ten tyristor....
Možná se mýlím.. Snad mě v tom případě všichni mistři světa v opravování Babett omluví...
ridchey píše:jestli je k renovaci,tak nevahej a natahej nove draty,vyplati se to na spolehlivosti.
Jj to jsem udělal protože původní byly po zásahu kutila v desnym stavu - drát přes drát a polovina na třikrát spojovana. Jen světla jsem zatím nechal původní. Tam jsem měnil jen zadní část - byla prodrena. Ještě se vrhnu na ty světla...
to Zirky: odkud kam máš tu kostru vedenou ?
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman
To marhalu : U některých typů batett je od statoru samostatná zem. Já ji tam neměl, bylo kostřeno vše přes rám a tak jsem si natáhl ke statoru ještě jeden drát a tam napájel očko pod šroubek. Druhý konec zapojil na cívku a tyristor. Pokud nepomůže, rozhodně neublíží. Leda by se ta zem přerušila
Jj tak to bílej drát na svorku 1. Ten už tam mám. Myslím že všechny 210 už ho tam mají standardně. Chyběl u 207. Abych byl přesnější u našich na 207 nebyl. Tam jsem ho dodělával. O víkendu musím tu elektriku zkontrolovat lépe...
Současně Babetta 207, 210, 215 a spousta dalších jako servisman