Babetty 207.356 mají v podstatě téměř shodný výkon, jako B210. Víte, že první typy Babett měly 1.1kW, pak se začaly dělat 1.3kW, to má většina z vás a tato 356 může mít odhadem mezi 1.5-1.7kW. Sám jednu takovou vlastním téměř nejetou. Ne, že by jezdila rychleji. Na rovince dá maximálku kolem 38km/h, ale rozdíl je poznat v kopcích. Tato Babetta neví, co to je kopec. Tam, kde B210 už dávno podřazuje na jedničku, si tahle šine nahoru v optimálních otáčkách kolem 3500-4000 a nepřehřívá se. Je to to nejsilnější originální Babetta, která se kdy vyráběla. Válec se bez demontáže pozná tak, že na horní straně před kolínkem sání je takový hliníkový trojuhelníkový nálitek, který značí takto upravený válec. Viz obrázek mé Babetty
http://img.motorkari.cz/upload/images/d ... pg?1971268A důvod, proč se začaly dělat tyto válce, to se můžeme jen domnívat. Jisté je, že si každý fanda zajisté všiml postupného vylepšování komponent na B207. Z Tranzima se přešlo na JTZ, pak na lepší vidlice, pár kosmetických úprav jako uchycení tlumičů, napínáky řetězu, změnu doznaly i řídítka. Pak do toho začátkem 80. let začali cpát čím dál víc komponent z B210. Sedlo z B210, světlo z B210 a bůhví, jestli si třeba nevzali inspiraci z B210 vložky. Ono už to není o moc složitější tam přidat 2 kanálky do vložky a trochu vybrat hliníkový odlitek. Je fakt, že jsem neměřil časování vložky 356 s vložkou 210, protože se mi nechce rozebírat uloženku. Podle mě ale asi nebudou stejné, protože pořád Babetta 207 je posazená výkonem do nižších otáček, než B210.
Každopádně by bylo fajn, kdybys to okótoval, abychom to měli zaměřené a víc fotek zepředu, zezadu. Jestli jsou ostatní kanály shodné s B207 válcem, tak okótuj jen ty přepouštěcí kanály.