od mhi » pon zář 26, 2016 10:56:10
Mam problem, s touto "srotovou" B207kou, na ktere bylo spatne skoro vsechno. Docasne na ni je valec+pist se spatnou kompresi, ale ne fatalni (v jine B207 mi to jezdilo po silnici), nove pistni krouzky. Karb 2909DC, vykon 1,1kW, elektro prevzate z jine funkcni Babetty, vyfuk ma par der navic (mohu jeste vyzkouset jinou vlozku). Je tam zasadni problem s ojnici, nejspis bylo spatne obrobene bronzove pouzdro, pistni cep v nem byl natvrdo zasekly a tocil se v pistu (kde byly zemedelske vule). Pouzdro jsem rucne obrobil, ale asi malo, protoze mi to vyvrklalo i muj dalsi pist. Takze znovu (obrobeno na oter barvy cepem), deformace pistu, aby tam cep znovu drzel, v ruce to zase klouze v pouzdre jak ma.
Chytne mi bez nejmensich problemu, necham zahrat. Vezmu za plyn a jde krasne do otacek. Rozjedu se, Babetta "vystreli" (na svuj vykon) kupredu, ale vykon velmi rychle ztrati, kdyz ji trapim, chcipne mi uplne. Nastartuji, do otacek se ji moc nechce. Po chvilince hrani si s plynem zase do otacek normalne jde. Dale jsem zjistil, ze mi z kolinka po takovem trapeni tece brecka (spatne spalovani). Pokud ji na volno necham na plny plyn, vysoke otacky udrzi.
Cim to muze byt?
- problem elektro ... odpovidalo by na tu brecku, ale jak pisu, jinde to chodi jak ma, vse je vyzkousene-overene jinde.
- problem s pouzdrem na ojnici, prestane v nem klouzat cep a vrkla se v pistu.
- problem nezajetych krouzku (=> spatna komprese)
- neco jineho?
Takove ty bezne problemy jako ucpany vyfuk/karburator ci falesny vzduch jsem eliminoval, motor je vyjma repase kliky jako novy. Diky za jakekoliv tipy co s ni, pred zimou bych ji rad mel pojizdnou, potrebuju ji po vlastni ose odlozit nekam stranou.