Do kliky se NESMI bouchat ! Kladivo musi jit na dobu puleni z domu ven
. Rozpuleni motoru je minimalne dobra zkusenost, ztraceny cas to urcite neni. A opravdu nic na tom neni, jen je potreba pouzivat mozek a ne silu. Navic jsem nevidel jsete Babettu, ktera by nevyzadovala neco uvnitr motoru vymenit.
Gufera jsou docela tuha, ale ne jako kamen. Dulezite je, aby brit pod kterym je pruzinka dobre peroval. Nasadit je vyzaduje bud' trosku cviku nebo nastroje. Pruzinka nesmi vyskocit.
Zmrazena klika se hodne rychle ohriva o horke lozisko, takze je potreba pracovat velmi rychle a s rozmyslem. Obcas se mi to taky nepovedlo, ale mam rucni lis, kterym jde snadno natlacit dovnitr. Nebo ten vtahovak.
Offtopic, kdyz uz diskutujeme: Take bych se zeptal, protoze nemam zrejme zadnou uplne original B207 a zitra chci na te svoji udelat elektriku, jak je na B207 zapojene zadni svetlo? Predni je jasne, jeden drat vede z alternatoru, druhy mam na jedne B207 ukostreny u VN civky (opravdu to ma taklhe byt?). Predek tedy sviti. Zadek mam z vypinace ve svetle, tam nejde nic udelat "jinak", ale co kostra? Kam je zapojena kostra zadku? Zase do predniho svetla, nebo nekde po ceste na ram? Jsou vsechny draty v celku, nebo nekde nejake spojky/fastony?