Ba.betton píše:http://2i.dfklub.cz/194d5872a1
Chápu to dobře?
červené díry by sloužily pro demontáž spojkového koše
žluté díry pro demontáž víka převodovky
a bílé díry pro půlení
M10 vůči klikovce
Cervene - ano. U jedne Babetty mi spojkovy kos drzel velmi pevne. Neni-li to opravdu fest pevne, pomuze to opatrne nahrat, odskoci potom sam. Rozmery se snadno zjisti z krytu spojky.
Zlute - spis ne, to viko se dela dost prasacky, drzi to totiz na dvou hridelich v loziscich uprostred a vpravo (vystupni hridel). Snad me nikdo nebude kamenovat, nasilim udelam malou skvirku, vykape olej, potom tam vrazim neco na rozepreni a opatrne oddeluji viko.
Bile: Ano, takhle nejak, pouzil bych jen ty 4 do krize, kartery se oddeluji docela snadno od sebe. Rozmery muzu kdyztak namerit, ale nejsou uplne zasadni, bude to na dlouhych sroubech.
M10kou si nejsem ted' uplne jist, podstatne je, aby to dobre sedlo na klikovku. Idealni je jemny zavit (Fabory.cz). U toho sroubu je dobre na soustruhu (pilnikem, flexou, ...) upravit spicku, aby to nenicilo klikovku.
Ba.betton píše: Ten stahovák, o kterém jsi mluvil že by byl vhodný je jaký? Nějaký speciální??
Je to obycejny dvojramenny stahovak, ale musi na Babettu pasovat
.
Pozor, na klikovce je jedna (mozna necekana) segrovka, viz katalog ND. Loziska ve slepych dirach se nejsnadneji vyndaji teplem, hodit na elektricky varic a poradne zahrat, jde to bez jakehokoliv naradi.