od jarmil » pon kvě 04, 2015 7:18:59
Chlapi, mám otázku na majitele dell orta, kteří s ním jezdí. Jediná věc, která se mi zatím nepodařila vychytat, je start. Respektive na první, případně druhý šlápnutí. U mne to probíhá tak, že motor chytne za teplého počasí na pátý, za studena (zima - leden, únor), tak na desátý protočení. Vždy se sytičem, poté drží volnoběh a jakmile se začne dusit, vím že můžu jet. Přidám plyn (vypnu sytič) a jedu. Pokud bych chtěl jet dřív, motor chcípne, prostě nemá výkon. Celé to zahřátí trvá cca 2 minuty. Po zahřátí ale motor šlape jak hodinky, oproti jikovu drží volnoběh, má výkon ve vyšších otáčkách (netarokuje), zkrátka tady problém není. Jen ten start. U jikovu start ovlivňovala výška hladiny (alespoň v mém případě). Čím výše jsem měl hladinu benzinu, tím babetta líp startovala. Tady možnost štelunku hladiny není. Jediná možnost je výměna trysky.
V současnosti mám ten nejmenší otvor - 48. Originál je 52, s tím je to stejné. Existují i větší díry, máte někdo větší jak 52 a jak vám babetta chytá?
Svíčka je nyní bílá, určitě by mohla být tmavší. Díky za postřehy.
P.S. Ještě pro štouraly - neřešte tu nyní prosím jikov kontra dell orto. Jsem z dell ortem spokojený, jen potřebuji doladit tuhle věc.