Tím šroubením na konci bowdenu plynu se nastavuje vůle lanka. Je to stejný způsob jak třeba brzdy na bicyklu. Když to šroubení vytáčíš ven, prodlužuješ bowden a tím se vůle lanka zmenšuje a naopak. Nějakou vůli musí lanko plynu mít, jinak budeš přidávat plyn při otočení řídítek do zatáčky. Zase ale ne moc velkou, abys mohl přidat plyn až na doraz šoupátka a ne na doraz plynové rukojeti. Měla by na tom šroubení být i kontramatka, aby se ti nastavení samo neměnilo. Pokud jde o ten šroubek na Dell-orto, je to dorazový šroubek spodní polohy šoupátka, kterým si nastavíš volnoběžné otáčky. Je to dobré nastavit při teplém motoru trochu výše, aby se ti kolo na stojanu protáčelo, jinak ti to bude při studeném motoru chcípat. Samozřejmě to nastavení nejde udělat nějak super, to není Mpi
Já to mám celkem stabilní, ale třeba když dojíždím setrvačností bez plynu ke křižovatce, musím při úplném zastavení polechtat plyn a pak už volnoběh jde ok. Kdybych ten plyn nepřidal, má to při dobrždění, kbyby motor měl přejít na volnoběh tendeci chcípnout. Jo, ale já tam mám Jikov, jen pro pořádek.