Stránka 13 z 16

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: stř čer 10, 2015 22:23:05
od jarmil
Ano, zámečníky. Přesný název takto vzdělaného člověka je Strojní mechanik (Zámečník), kód oboru 23-51-H/01. Tento člověk většinou disponuje svářeckým průkazem, minimálně na céočko. Nejedná se tedy o nějaké rádoby rychlokvašky a rekruty, poté co viděli několik dílů Rady ptáka Loskutáka.
Prostě tyhle lidi jsou většinou od fochu ve špinavých monterkách (svařování špiní) a ne nějaký nažehlený a nagelovaný věšáky na montérky s co největším logem na prsou.

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2015 6:51:50
od san3596
jarmil píše:Ano, zámečníky. Přesný název takto vzdělaného člověka je Strojní mechanik (Zámečník), kód oboru 23-51-H/01. Tento člověk většinou disponuje svářeckým průkazem, minimálně na céočko. Nejedná se tedy o nějaké rádoby rychlokvašky a rekruty, poté co viděli několik dílů Rady ptáka Loskutáka.
Prostě tyhle lidi jsou většinou od fochu ve špinavých monterkách (svařování špiní) a ne nějaký nažehlený a nagelovaný věšáky na montérky s co největším logem na prsou.



Díky za radu, ale toho v Přerově určitě nenajdu :D no nic jdu zkusit štěstí :D

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 22:59:02
od abo
Zdravím Vás,

tak aj ja som sa po dlho rozhodovaní rozhodol ísť do Dell Orta.
Je naozaj hlučnejší. Inteligentnejší. Má integrované sitko od paliva, vyčistiteľné aj na ceste. Páči
sa mi že nádržku plavákovej komory je možné vyliať jednoducho. Uvolní sa skrutka od zvodu, otočí
sa karbec na bok a plavákovka ide dole. Už som to aj využil. Štartuje lepšie ako predtým. Na prvé/druhé
pretočenie za tepla aj na sýtič.

To koleno som musel zvariť, nedalo sa tomu vyhnúť. Nebol to ale problém urobiť.

Čo sa týka výkonu, u mňa je to znateľné. Upravovaná vložka, spojky, viaczubové predné koliesko...
Babetta je svižnejšia. Viem čo mi na to poviete, nech kúpim niečo silnejšie, teraz si ale v kľude
dovoľujemí ísť viac do stredu jazdného pruhu lebo nebrzdím premávku.

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: sob črc 09, 2016 8:51:02
od BURE
Tak po tydnech laborovani s Jikovem jsem si rekl, ze pro me budel lepsi jezdit, nez se v tom porad vrtat. Objednal jsem tedy ten krutoprisnej karbec DellOrto. Po prvnich kilometrech jsem nadsenej! Jede to krasne plynule, startuje to na drc (to Jikov startoval taky), kolik plynu clovek da, tolik ho tam ma, proste parada. :wink:
Co me ale prekvapilo:
1. to mnozstvi plastovych dilu
2. pod plovakovkou neni tesneni
3. pri instalaci jsem vymezovac vule bovdenu uplne zasrouboval, abych to pak doladil, az bude karbos na miste a ono to bylo akorat

Ale jinak parada. Mam ten model se sanim za roh. Hlucnejsi nez Jikov mi neprijde. Taky jsem se tu docetl, ze redukce na prirubu je na pendrek svarena. Ja ji mam vytocenou z jednoho kusu materialu. Rekl bych, vzhledem k vaze, ze to bude dural...
Tak jsem tu nekde cetl, ze se vyplati pridelat jednu dirku do sani. Ted to tu jak na potvoru nemuzu najit... :P

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: sob črc 09, 2016 9:13:16
od Koby
Oprava-pod plovákovkou těsnění je,gumička.Plastových dílů se neboj.Po 4letech provozu nemám problém.Jakou tam máš trysku?

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: sob črc 09, 2016 10:33:50
od Dejmal
Vařený to mívaj levnější napodobeniny, ty máš zřejmě origo. Jo a s dírama navíc neexperimentuj pokud to jede dobře. Díru vyvrtáš snadno,ale pokud začne blbnout,tak se zaslepuje hůře. :)

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: sob črc 09, 2016 13:32:36
od BURE
Koby píše:Oprava-pod plovákovkou těsnění je,gumička.Plastových dílů se neboj.Po 4letech provozu nemám problém.Jakou tam máš trysku?

Tak te gumicky jsem si teda nevsiml. Mam tam trysku 52, ta se tam dama z vyroby.

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: sob črc 09, 2016 13:36:44
od BURE
Dejmal píše:Vařený to mívaj levnější napodobeniny, ty máš zřejmě origo. Jo a s dírama navíc neexperimentuj pokud to jede dobře. Díru vyvrtáš snadno,ale pokud začne blbnout,tak se zaslepuje hůře. :)

Koupil jsem to na fichtkramku, takze doufam, ze to je origo. Nejede to vubec spatne. Po rovince 55km/h. Ten kryt se da koupit za sto pade novej, tak bych kdyztak koupil novej...

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 0:35:53
od Koby
Veškeré Karburátory Dellorto sem vetšinou připluly díky p.Hlavatému z Motomaxu.Dnes už je možná více dodavatelů.Každopádně:Měl jsem v ruce už hodně dellort a skoro pokaždé tam byla jiná tryska.Nejčastěji jsem se setkával s 54.Taliáni mají některý věci prostě v paži.Co se týče těch mezikusů:ty se nechávaly dělat v česku aby nám karbecy seděly na báby ale ty první vařený kousky někdo hodně odflák takže po 50km vám visel karbec na lanku.Naštěstí p.Hlavatý zareagoval a poslal dodavatele mezi vejfuk a příkop a nechal udělat kvalitnější z jednoho kusu tak jak je zde na fotkách.Bohužel hodně prodejců má pořád skladem ty staré,takže když už je koupíte tak si je nechte rovnou převařit COčkem či lépe TIGem a vydrží vám věky.
Co se týče spotřeby na mých 85kg+5kg bagáž jsem se dostal i na 1,8l na 100km.Při zalomeným zápěstí a hodně krpálech max 2,3l.(jezdím trysku 58)

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 0:39:47
od Koby
Jo a co se týče dělání dírek(do zaroh.sání)doporučuju vrtat zespod a jednu podruhé a zkoušet.Já nakonec skončil u 3 dír o prům.8mm.Zespod nahoru voda neteče :)

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 5:59:27
od BURE
[quote="Koby"
Co se týče spotřeby na mých 85kg+5kg bagáž jsem se dostal i na 1,8l na 100km.Při zalomeným zápěstí a hodně krpálech max 2,3l.(jezdím trysku 58)[/quote]
Ja nedavno nalil do zcela prazdne Babetty 2,5l benzinu. Uz jsem najel 104km a rezerva se mi jeste nespustila. A zda se mi, ze tam je vic jak pil litry benalu. Tudiz si taky myslim, ze dostat se se spotrebou s DellOrtem pod 2l je zcela realne. Ale ruku do ohne za to dam az po opakovanych merenich... Vahove zatizeni moji babci je zhruba totozne jako u Kobyho. :wink:

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 6:09:45
od BURE
Koby píše:Jo a co se týče dělání dírek(do zaroh.sání)doporučuju vrtat zespod a jednu podruhé a zkoušet.Já nakonec skončil u 3 dír o prům.8mm.Zespod nahoru voda neteče :)

No, to by ses divil! :lol: Kdyz pojedes v desti a projedes kaluzi, tak voda poleti i nahoru. Prave tak, jak to vymysleli ty talosi, pekne v zavetri za rohem mi to prijde asi nejmene choulostive na vniknuti vody. Ty natrubky v tech dirkach jeste delaji rantl, pres ktery ta voda nestece do sani...

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 10:42:31
od Koby
Mi máme asi těžkou vodu :lol: každopádně jsem už jel v hodně velký průtrži a bylo to ok.Já teda nebyl moc ok ale babča jela jako by se jí to počasí líbilo,narozdíl ode mne :D

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 10:54:18
od BURE
Vsak mela taky vodni chlazeni, aby pak nepelasila z vesela! :D :D :D

Re: Karburátor Dell Orto

PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2016 11:10:23
od jarmil
Před měsícem jsem prováděl očistu wapkou, jelikož jsem měl stroj řádně zablácen. Bral jsem to 110 bary poctivě ze všech stran. Po cca 10 minutách jsem chtěl odjet a ejhle stroj se dusil a nešel do otáček. Po dvou hodinkách klidu na sluníčku, bylo vše ok. Prostě ta voda co jsem neúmyslně pustil se sama odpařila, či vyschla. Takže v tomhle smyslu je to asi dobře ošetřený.
Jinak co se týče trysky, docela s tím bojuju. Když je tryska menší, tak to v létě lépe jede, ale studený to musí cca běžet 2 minuty než má stroj tah a výkon. Když dám větší jak 52, tak sice chytne na první šlápnutí a tah je do půl minuty, ale zase má tendenci ve vyšších otáčkách tarokovat.