GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Azor » stř pro 28, 2016 13:43:31

pravým myši "zobrazit obrázek" Je to mizerné kvality, ale teď nemám čas na úpravu.

Obrázek

Obrázek
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod jarmil » sob pro 31, 2016 11:10:47

Díky za tabulky.
Ještě k tomu válci.
Podařilo se mi sehnat válec z 210. Musí se kromě výbrusu dělat nějaká úprava, aby to sedlo na B207.
Uvažuju ještě o tom karburátoru z Pionýra. Mám několik karburátorů na babetty, ale seřídit je to je vždy na dlouhé dny a večery a stejně to není spolehlivé. Na 210 mám dell orto, ale tady na 207 bych zkusil toho pionýra. Měl jsem mustanga (moje první moto) a nepamatuji si, že bych pořád řešil karburátor. Na panelce taky s karburátorem nebýval problém. Ty babeťácký karburátory co se týče seřízení a spolehlivosti mi přijdou nepovedený (můj názor).
Jak jsi vyřešil to kolínko na válec 210? Dá se to dobře seřídit? A jaký je vliv na výkon? Zas tak hrozně to na tom motoru 207 (na Tvých fotkách) nevypadá.
Jak je vlastně řešen start? Karburátor s pionýra přeci nemá sytič.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Azor » sob pro 31, 2016 15:58:52

Žádné úpravy válce nejsou třeba, sedne to jako zadel na hrnec. No a ten karbec z pionýra dávám právě z důvodu jeho jednoduchosti, seřizuje se jenom hladina, ale to je tak primitivní, že to zvládne i děcko a pak už to drží na furt (většinou to ale seřizovat netřeba, z výroby nebo z minulého použití to obvykle vyhovuje). Případné pročištění trysek je taky hračka a na Aukru se slušné karbesy dají sehnat okolo 150 Kč. Jediný problém je tryska, ta origo je moc velká, já dávám 58 nebo 60, je to třeba vychytat, na webu stadiontuning se dá koupit i plynule laditelná tryska, ale to už je dražší. Velký vliv na výkon ani spotřebu jsem nezaznamenal, není to ostatně žádný HI TECH, ale ta jednoduchost je k nezaplacení. Píšeš, že jsi měl mustanga, tak si jistě vzpomeneš, že před startem každý jezdec párkrát zacvakal čudlíkem na plovákovce, tím se to přeplavilo a výsledný efekt byl jako při použití clony nebo sytiče. Největší otrava je kolínko, to si musíš vyrobit sám, ale průměrně manuálně zručný bastlíř to za pomoci běžného vybavení z kousku půlcoulové trubky a velkých podložek koupených v železářství bez problému zvládne (akorát pravda, je nutné to svařit - jde to ovšem i tou nejprimitivnější svářečkou). Ostatně pokud bys dal válec 210, tak původní karbes 09 je malý, takže pio volba je v takovém případě optimálním řešením.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod jarmil » ned led 01, 2017 14:44:26

Hezký nový rok 2017. Neměl bys prosím tě zevrubný nákres kolínka? Sice nějaké fyzikální znalosti mám, ale co se týče oblasti proudění a konkrétně Bernoulliho rovnice jsem fyzikální panic. Pořád někde čtu o leštěných kanálech a jejich vliv na výkon. Kolínko sice nějak céočkem zhotovím, ale nerad bych vyrobil pouze dyzajnový nefunkční zmetek. Včera jsem čistil válec z 210, abych jej měl na výbrus připravený a když jsem kouknul do sacího kanálu, tak tam byl jeden otřep vedle druhého (důsledky odlití). Takže žádná hitparáda. Lze tomu tím vypilováním a vyleštěním pomoci anebo to nemá smysl? Mám vysokootáčkovou ruční frézku, tak bych si s tím pohrál. Případně i přepouštěcí kanály.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Azor » pon led 02, 2017 11:05:27

Dokonale vědecky propracovaným kolínkem můžeš ovlivnit chod a výkon motoru v řádu max jednotek procent (spíše ještě méně), takže to pusť z hlavy, stejně by se ti to tak přesně nepovedlo vyrobit. Stačí když to naohýbáš tak, aby to mělo co nejplynulejší přechody, vpodstatě to, co lahodí oku, to lahodí také chodu motoru. V kanálech samozřejmě musí zmizet všechny otřepy, ale pozor abys neubíral materiál zbytečně moc. Vše vyleštit je samozřejmě skvělé, ale je to strašná práce, po počátečním nadšení se na to většina lidí vyprdne (kdo ladí na závody, pro toho je to nezbytné, ale v normálním provozu rozdíl prakticky nepoznáš).
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Dr.House » pon led 02, 2017 21:25:17

Leštění do zrcadlového lesku je nejenom časově a i fyzicky náročné ale hlavně je to přežitek z dob našich dědů, na leštěném povrchu se při vysokých otáčkách sráží směs a ta se pak ve formě malých kapiček strhává hlavně v přepouštěcích kanálech. Bohatě stačí kanály slícovat a potom pouze přejet nějakým jemnějším smirkem ale určitě neleštit
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Azor » úte led 03, 2017 11:25:14

To je super informace, vždycky jsem měl špatný pocit z toho, že jsem líný a nedokážu to pořádně vyblejskat. :D
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Joski » stř led 04, 2017 21:13:52

Dr.House píše:Leštění do zrcadlového lesku je nejenom časově a i fyzicky náročné ale hlavně je to přežitek z dob našich dědů, na leštěném povrchu se při vysokých otáčkách sráží směs a ta se pak ve formě malých kapiček strhává hlavně v přepouštěcích kanálech. Bohatě stačí kanály slícovat a potom pouze přejet nějakým jemnějším smirkem ale určitě neleštit


Chcel by som sa spýtať odkiaľ máte takúto informáciu o tom srážení zmesi,s takýmto tvrdením som sa ešte nestretol?
Joski
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát říj 28, 2016 22:37:59

Re: GO B207 - pomoc s výběrem dílů

Příspěvekod Dr.House » stř led 04, 2017 22:57:53

Toto tvrzení jsem už slyšel od vícero úpravců je to takový všeobecný názor a stačí se podívat na některý opravdu závodní válec žádný nemá vyloženě leštěné kanály, někde jsem četl o velmi jemném pískování či dokonce speciálním nástřiku ale zdroj už nevím
Uživatelský avatar
Dr.House
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 224
Registrován: ned kvě 01, 2011 8:58:43
Bydliště: Ústecký kraj

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků