Rozdíly mezi 207

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Rozdíly mezi 207

Příspěvekod Ba.betton » pát led 06, 2017 17:01:37

Netušíte někdo, jaké byly rozdíly mezi verzemi 1.1kW a 1.3kW u Babett 207? Změnil se kompresní poměr, ale jak se toho dosáhlo?
V knížečce mám napsáno 1,5k a v návodu zase 1,8k (+- 10%). Je to model 207/100 a ta knížečka co k němu byla je od 228 s tím, že 228 v Mototechně škrtli a napsali 207.100 :)
Uživatelský avatar
Ba.betton
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 05, 2016 20:03:51
Bydliště: Vyškov

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod Pavel » pát led 06, 2017 17:37:01

Bohužel Babetty jsou opředeny velkou magií a jak jsme se už přesvědčili dlouholetou praxí, nelze věřit už ani Ďurkovičovi, ani originální uživatelské příručce, kde je spousta chyb.

U B207 mohly být 3 varianty. Buďto tam byl karbec 2909 nebo 2912 nebo tam byla nalisovaná vložka z B210, to také přidalo na výkonu.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod Ba.betton » pát led 06, 2017 20:00:34

Aha takže to stejně zůstane záhadou :D Jinak tou vložkou z 210 asi myslíš válce z 356,jestli byly stejné, tak by to bylo skvělé a sehnal bych si válec z 210. Ale bohužel mám pocit, že tam bylo jiné časování - což nevím jestli by bylo zrovna ku prospěchu - možná v kombinaci s 2912, kdoví

Co se týče rozdílů mezi 207, dali tam pak i manžety na vidlice. Jdou tady ty manžety aplikovat i na původní vidle, nebo to je konstrukčně úplně jiné?
Uživatelský avatar
Ba.betton
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 05, 2016 20:03:51
Bydliště: Vyškov

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod Pavel » sob led 07, 2017 10:20:30

Žádná záhada, výkon je daný jen karburátorem, proto už osazujeme cestovní Babetty pouze Dellortem SHA 16.16, které má nejlepší performanci ze všech karburátorů, co jsme kdy v rámci BkB testovali.

Vložka z B210 se dávala do 207.356 válce. Původně jsem si také myslel, že to bude mít jiné časování, ale nemá. Je to fakt vložka z B210.

Modely B207, kde nebyla venkovní manžeta, měla řešené stírání špíny přes okroužek uvnitř vidle. Myslím si, že by tam ty manžety šly dát. I když nevím, jestli to tam bude držet.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod mhi » ned led 08, 2017 13:22:01

Pavel píše:Vložka z B210 se dávala do 207.356 válce. Původně jsem si také myslel, že to bude mít jiné časování, ale nemá. Je to fakt vložka z B210.


Opravdu, je to overene na 100% ?

Slo by to dellorto nafotit rozebrane? Zajimalo by mne, jak ten kraburator uvnitr vypada. Dekuji! Pokud by to nekoho zajimalo, mam tu nekolik karburatoru ze starsich Jaw 50 + par cinanu.
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod Pavel » ned led 08, 2017 14:18:51

Uvnitř není co vidět. Je tam jedna hlavní tryska, plastový plovák, plastové šoupátko a toť vše. To je právě specifikum Dellorta, že tam nic nevymyslíš. Celá záležitost se ladí akorát výměnou hlavní trysky a tlumením přívodu vzduchu.

http://www.rrd-preparation.com/img/cms/ ... r_desc.jpg
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod mhi » ned led 08, 2017 15:18:22

Ja rozumim, i pres to, nebylo by mozne udelat hi-res fotku?
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Re: Rozdíly mezi 207

Příspěvekod Pavel » ned led 08, 2017 15:36:11

Já ho rozhodně z Babetty jen kvůli focení sundávat a rozebírat nebudu, navíc jsem teď nemocný, takže do garáže pěkně dlouho nepůjdu. Ale třeba ho má nafocený nějaký kolega z BkB. Ti to tady taky monitorují, tak ti třeba pošlou odkaz.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 25 návštevníků

cron