Stránka 1 z 1

Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: pát led 06, 2017 17:01:37
od Ba.betton
Netušíte někdo, jaké byly rozdíly mezi verzemi 1.1kW a 1.3kW u Babett 207? Změnil se kompresní poměr, ale jak se toho dosáhlo?
V knížečce mám napsáno 1,5k a v návodu zase 1,8k (+- 10%). Je to model 207/100 a ta knížečka co k němu byla je od 228 s tím, že 228 v Mototechně škrtli a napsali 207.100 :)

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: pát led 06, 2017 17:37:01
od Pavel
Bohužel Babetty jsou opředeny velkou magií a jak jsme se už přesvědčili dlouholetou praxí, nelze věřit už ani Ďurkovičovi, ani originální uživatelské příručce, kde je spousta chyb.

U B207 mohly být 3 varianty. Buďto tam byl karbec 2909 nebo 2912 nebo tam byla nalisovaná vložka z B210, to také přidalo na výkonu.

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: pát led 06, 2017 20:00:34
od Ba.betton
Aha takže to stejně zůstane záhadou :D Jinak tou vložkou z 210 asi myslíš válce z 356,jestli byly stejné, tak by to bylo skvělé a sehnal bych si válec z 210. Ale bohužel mám pocit, že tam bylo jiné časování - což nevím jestli by bylo zrovna ku prospěchu - možná v kombinaci s 2912, kdoví

Co se týče rozdílů mezi 207, dali tam pak i manžety na vidlice. Jdou tady ty manžety aplikovat i na původní vidle, nebo to je konstrukčně úplně jiné?

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: sob led 07, 2017 10:20:30
od Pavel
Žádná záhada, výkon je daný jen karburátorem, proto už osazujeme cestovní Babetty pouze Dellortem SHA 16.16, které má nejlepší performanci ze všech karburátorů, co jsme kdy v rámci BkB testovali.

Vložka z B210 se dávala do 207.356 válce. Původně jsem si také myslel, že to bude mít jiné časování, ale nemá. Je to fakt vložka z B210.

Modely B207, kde nebyla venkovní manžeta, měla řešené stírání špíny přes okroužek uvnitř vidle. Myslím si, že by tam ty manžety šly dát. I když nevím, jestli to tam bude držet.

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2017 13:22:01
od mhi
Pavel píše:Vložka z B210 se dávala do 207.356 válce. Původně jsem si také myslel, že to bude mít jiné časování, ale nemá. Je to fakt vložka z B210.


Opravdu, je to overene na 100% ?

Slo by to dellorto nafotit rozebrane? Zajimalo by mne, jak ten kraburator uvnitr vypada. Dekuji! Pokud by to nekoho zajimalo, mam tu nekolik karburatoru ze starsich Jaw 50 + par cinanu.

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2017 14:18:51
od Pavel
Uvnitř není co vidět. Je tam jedna hlavní tryska, plastový plovák, plastové šoupátko a toť vše. To je právě specifikum Dellorta, že tam nic nevymyslíš. Celá záležitost se ladí akorát výměnou hlavní trysky a tlumením přívodu vzduchu.

http://www.rrd-preparation.com/img/cms/ ... r_desc.jpg

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2017 15:18:22
od mhi
Ja rozumim, i pres to, nebylo by mozne udelat hi-res fotku?

Re: Rozdíly mezi 207

PříspěvekNapsal: ned led 08, 2017 15:36:11
od Pavel
Já ho rozhodně z Babetty jen kvůli focení sundávat a rozebírat nebudu, navíc jsem teď nemocný, takže do garáže pěkně dlouho nepůjdu. Ale třeba ho má nafocený nějaký kolega z BkB. Ti to tady taky monitorují, tak ti třeba pošlou odkaz.