Oprava pístu

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Kruan » čtv čer 01, 2017 19:07:58

Tak zitra loziska prijdou..dneska prisly krouzky, prevodovy olej, segrovky a dilenska prirucka :) Tak snad to pak dam do kupy :)
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Kruan » pát čer 02, 2017 16:37:43

Tak loziska jsou tu....ted dam pist do horke vody a ten cep do mrazaku a muzu kompletovat zpet. Mezitim novy prevodovy olej a snad bude slapat. Ojnicni lozisko axialni vuli nema, tak snad bude vse uz O.K

Kolik muzu dat nejvic oleje do benzinu? Abych to hned nepridrel ? Mam 1:33. Castrol 2T racing
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Kruan » pát čer 02, 2017 22:14:33

Tak vse je smontovano. Ve vode jsem to neohrival aby to nebylo mokre..nahral jsem fenem...pokracovani v sekci Vase stroje. Mozna by tohle vlakno mohl admin sloucit pod moje vlakno ve Vase stroje... Jsou tu uzitecne informace bych rekl...
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod ridchey » sob čer 03, 2017 7:42:04

rychle ten Castrol 2T racing zahod, a co nejdál.
je to ten nejhorší olej pro Babetty,spousta lidi na nem zadrelo
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Kruan » sob čer 03, 2017 8:40:00

Aha. No super. A ja si myslel, kdovi jak ji nedelam dobre. Smarja.
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod mhi » sob čer 03, 2017 11:14:10

ridchey píše:rychle ten Castrol 2T racing zahod, a co nejdál.
je to ten nejhorší olej pro Babetty,spousta lidi na nem zadrelo


http://msdspds.castrol.com/bpglis/Fusio ... 98RLQA.pdf

Cim to je ? Nizky bod vzplanuti?
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Kruan » sob čer 03, 2017 21:10:05

Fouknu tam mogul m2t a bude...1:30 a at to coudi a maze :)
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod mareks4 » sob čer 03, 2017 21:20:18

Ak sa nemylim tak je to tym ze castrol 2t ma nizku hustotu kvoli jeho urceniu do vysokootackovych motorov a preto nieje to babetty az tak vhodny
mareks4
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 38
Registrován: pon črc 04, 2016 13:51:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Kruan » stř čer 07, 2017 15:42:40

Tak pistem to zrejme nebylo :( a nebo se to rovnou zadrelo znova..ale to se mi nejak nezda... v mam vlakne v sekci VASE STROJE je video, tak proim mrknete...
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Pavel » čtv čer 08, 2017 15:48:06

Jehlové klece nejsou špatný nápad, jen se holt nevyrábí přesně na Babettu, tak v nich pístní čep lítá jak šašek v manéži. Pak takovou Babettu na první pohled poznáte, že cinká tak, jako by to už měla za sebou. Když tam šoupnete válečkové ložiska 25ks, tak je vůle úplně minimální. Ok, už to nemůžete točit 20000 otáček, ale jen 14 tisíc :) Já jsem vžycky bral jehlovou klec jako variantu pro ty, co jsou líní si osadit ojnici jehlami na vazelíně :)


Azor
A ještě si neodpustím přidat něco vytažené z technické literatury pro zastánce volných jehel:
" Jehlová klec je nedělitelný komplet klece a jehel, umožňující sestavovat velmi kompaktní,
lehká uložení s maximální únosností. Hřídel a díra tělesa slouží jako oběžné dráhy a jejich
provedení musí odpovídat požadavkům na tvrdost, geometrii a hrubost povrchu. Jehly jsou
v kleci uloženy přesně, takže jehlová klec může přenášet zatížení při podstatně vyšších
rychlostech, nežli uložení bez klece (ložisko s plným počtem jehel)."
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Oprava pístu

Příspěvekod ridchey » čtv čer 08, 2017 17:02:34

ano, to je mozné, jenze otacení lehlovych lozisek je v pistnim oku minimální,je to spise kvedlání.
pro standartní motor, který jezdí kolem komina pro rohliky je klecove lozisko jeste dobry, ale pro motory
více zatízene, tzn s upravami, na dlouhych trasach a v kopcich i s nakladem, tam uz dostava to lozisko vic
na prdel,a ted kdyz vezmu,ze v klecovem je jehlicek jen pár, oproti poctive vyskladanemu komponentnimu lozisku,
pak se ten tlak ne tolik nerozlozi, jako na skladanem :-) toď muj nazor.....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Oprava pístu

Příspěvekod Ba.betton » čtv čer 08, 2017 19:59:12

S těmi jehlami jde udělat taková vychytávka. Stačí je zmagnetizovat a do oka ojnice přiskočí a dají se tak jednoduše vyskládat. Když se pak správně trefíte čepem, je to o dosti čistší práce, než lepit je na vazelínu :) Stejně to jde udělat na kolečku převodovky u Bab 207.
Uživatelský avatar
Ba.betton
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 05, 2016 20:03:51
Bydliště: Vyškov

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků