Stránka 2 z 2

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2017 19:07:58
od Kruan
Tak zitra loziska prijdou..dneska prisly krouzky, prevodovy olej, segrovky a dilenska prirucka :) Tak snad to pak dam do kupy :)

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2017 16:37:43
od Kruan
Tak loziska jsou tu....ted dam pist do horke vody a ten cep do mrazaku a muzu kompletovat zpet. Mezitim novy prevodovy olej a snad bude slapat. Ojnicni lozisko axialni vuli nema, tak snad bude vse uz O.K

Kolik muzu dat nejvic oleje do benzinu? Abych to hned nepridrel ? Mam 1:33. Castrol 2T racing

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2017 22:14:33
od Kruan
Tak vse je smontovano. Ve vode jsem to neohrival aby to nebylo mokre..nahral jsem fenem...pokracovani v sekci Vase stroje. Mozna by tohle vlakno mohl admin sloucit pod moje vlakno ve Vase stroje... Jsou tu uzitecne informace bych rekl...

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2017 7:42:04
od ridchey
rychle ten Castrol 2T racing zahod, a co nejdál.
je to ten nejhorší olej pro Babetty,spousta lidi na nem zadrelo

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2017 8:40:00
od Kruan
Aha. No super. A ja si myslel, kdovi jak ji nedelam dobre. Smarja.

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2017 11:14:10
od mhi
ridchey píše:rychle ten Castrol 2T racing zahod, a co nejdál.
je to ten nejhorší olej pro Babetty,spousta lidi na nem zadrelo


http://msdspds.castrol.com/bpglis/Fusio ... 98RLQA.pdf

Cim to je ? Nizky bod vzplanuti?

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2017 21:10:05
od Kruan
Fouknu tam mogul m2t a bude...1:30 a at to coudi a maze :)

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2017 21:20:18
od mareks4
Ak sa nemylim tak je to tym ze castrol 2t ma nizku hustotu kvoli jeho urceniu do vysokootackovych motorov a preto nieje to babetty az tak vhodny

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: stř čer 07, 2017 15:42:40
od Kruan
Tak pistem to zrejme nebylo :( a nebo se to rovnou zadrelo znova..ale to se mi nejak nezda... v mam vlakne v sekci VASE STROJE je video, tak proim mrknete...

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: čtv čer 08, 2017 15:48:06
od Pavel
Jehlové klece nejsou špatný nápad, jen se holt nevyrábí přesně na Babettu, tak v nich pístní čep lítá jak šašek v manéži. Pak takovou Babettu na první pohled poznáte, že cinká tak, jako by to už měla za sebou. Když tam šoupnete válečkové ložiska 25ks, tak je vůle úplně minimální. Ok, už to nemůžete točit 20000 otáček, ale jen 14 tisíc :) Já jsem vžycky bral jehlovou klec jako variantu pro ty, co jsou líní si osadit ojnici jehlami na vazelíně :)


Azor
A ještě si neodpustím přidat něco vytažené z technické literatury pro zastánce volných jehel:
" Jehlová klec je nedělitelný komplet klece a jehel, umožňující sestavovat velmi kompaktní,
lehká uložení s maximální únosností. Hřídel a díra tělesa slouží jako oběžné dráhy a jejich
provedení musí odpovídat požadavkům na tvrdost, geometrii a hrubost povrchu. Jehly jsou
v kleci uloženy přesně, takže jehlová klec může přenášet zatížení při podstatně vyšších
rychlostech, nežli uložení bez klece (ložisko s plným počtem jehel)."

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: čtv čer 08, 2017 17:02:34
od ridchey
ano, to je mozné, jenze otacení lehlovych lozisek je v pistnim oku minimální,je to spise kvedlání.
pro standartní motor, který jezdí kolem komina pro rohliky je klecove lozisko jeste dobry, ale pro motory
více zatízene, tzn s upravami, na dlouhych trasach a v kopcich i s nakladem, tam uz dostava to lozisko vic
na prdel,a ted kdyz vezmu,ze v klecovem je jehlicek jen pár, oproti poctive vyskladanemu komponentnimu lozisku,
pak se ten tlak ne tolik nerozlozi, jako na skladanem :-) toď muj nazor.....

Re: Oprava pístu

PříspěvekNapsal: čtv čer 08, 2017 19:59:12
od Ba.betton
S těmi jehlami jde udělat taková vychytávka. Stačí je zmagnetizovat a do oka ojnice přiskočí a dají se tak jednoduše vyskládat. Když se pak správně trefíte čepem, je to o dosti čistší práce, než lepit je na vazelínu :) Stejně to jde udělat na kolečku převodovky u Bab 207.