Smrad z Babetty

Na radu ve "zpojizdnovani" se dostala moje druha 207ka. Uz driv jsem ji nejak slozil a uschopnil, aby se dala nastartovat a dalo se s ni popojet. Dostala novy pist, nove pistni krouzky, snadno jsem ji dostal do stavu, kdy v jakemsi stavu umi docela slusne i jet (s prihlednutim k novemu pistu, krouzkum, atd.). Mam s ni ale 2 problemy:
- nejsem schopen nastavit karburator tak, aby fungoval jinak nez s naprosto otevrenym sanim (i jen pres ram to nechodi). Smes je podle svicky s otevrenym sanim spis bohatsi, jehla 3 zarez odshora (jinak to nejde vubec do otacek).
- smrdi uplne jinak nez ostatni dvoutakty co mam
Ve vyfuku jsou ve vicku i vlozce 2 diry navic (ta Babetta byla puvodne hodne napadena kutilem). Je to mimochodem tato hruza: viewtopic.php?f=10&t=1210#p44771
Edit: tak 2 diry ve vyfuku byly uplne vsude kde byt mohly (snad je ta pevna vnitrni prepazka original, vicko i tlumic byly jak reseto). Povedlo se mi to MMAckem zavarit (byla to docela skola svareni, 1,5 elektroda ale stacila). Chod motoru je daleko kultivovanejsi. Ja si myslel, ze bylo proderavene jen vicko, tak jsem tomu nedaval moc prioritu. Teorie, ze to blbe plnilo se potvrdila! Vyzkousim to projet ...
Edit2: projeto, uz to po zaslepeni der ve vyfuku tak strasne nesmrdi, ale ani to nejede. Tedy ano, jede to se syticem (a docela pekne), bez nej to udrzi akorat volnobeh, na pridani plynu zacne akorat kuckat. Jeste vyzkousim zcela odstrojit sani, bez nej to s deravym vyfukem jelo hezky i bez sytice. Potom vyzkousim jiny (overeny-fungujici) karburator. Nechapu to, v tom karburatoru je perfektne nastavena hladina a trysky i jehla jsou nove.
- nejsem schopen nastavit karburator tak, aby fungoval jinak nez s naprosto otevrenym sanim (i jen pres ram to nechodi). Smes je podle svicky s otevrenym sanim spis bohatsi, jehla 3 zarez odshora (jinak to nejde vubec do otacek).
- smrdi uplne jinak nez ostatni dvoutakty co mam
Ve vyfuku jsou ve vicku i vlozce 2 diry navic (ta Babetta byla puvodne hodne napadena kutilem). Je to mimochodem tato hruza: viewtopic.php?f=10&t=1210#p44771

Edit: tak 2 diry ve vyfuku byly uplne vsude kde byt mohly (snad je ta pevna vnitrni prepazka original, vicko i tlumic byly jak reseto). Povedlo se mi to MMAckem zavarit (byla to docela skola svareni, 1,5 elektroda ale stacila). Chod motoru je daleko kultivovanejsi. Ja si myslel, ze bylo proderavene jen vicko, tak jsem tomu nedaval moc prioritu. Teorie, ze to blbe plnilo se potvrdila! Vyzkousim to projet ...
Edit2: projeto, uz to po zaslepeni der ve vyfuku tak strasne nesmrdi, ale ani to nejede. Tedy ano, jede to se syticem (a docela pekne), bez nej to udrzi akorat volnobeh, na pridani plynu zacne akorat kuckat. Jeste vyzkousim zcela odstrojit sani, bez nej to s deravym vyfukem jelo hezky i bez sytice. Potom vyzkousim jiny (overeny-fungujici) karburator. Nechapu to, v tom karburatoru je perfektne nastavena hladina a trysky i jehla jsou nove.