Stránka 1 z 1

Nastavení motoru

PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 19:28:55
od rosii
Čau znalci ,
babča mi začala trochu zlobit , vše jede relativně dobře , ale jakmile mi stoji 2-3 dny tak nechce chytnout , když vymením svíčku a trochu si pohraji tak začne zase šlapat , ale už jsem do toho dal 4 nové svičky brisk (jiné jsem nesehnal) a problém se opakuje , taky bych se ještě potřeboval poradit o správném nastavení , na babče jsem měnil ložiska gufera je tam dělaný výbrus ale zná se mi že výkon někde uniká je to teda 2 rychlostní babeta jsem zapoměl zminit , svička sice je cihlově vypálena , ale zdá se mi že na rovině postrádám benzín trisku tam mám 63 , snese více bezínu?

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 15:21:45
od llap
Ahoj dej tam N17 mám je to originál do babči. Pak uvidíš co to udělá.
L

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 15:42:42
od bonifac85
Co palivovej kohout, nejni přicpanej? Sem taky brousil a na začátku byla lenivější a čim dele jezdim tak je to lepší. Skraje sem dost přemazaval 1:25 aj víc aby si všecko pořádně sedlo. Asi po 200km jede jak čert i když jí raděj zatim moc nehoním. Co se týče nastavení v karburátoru má být tuším 63 originál a 35 na volnoběh, bohatost směsi by měl bejt ten šroub nastavenej tak že ho dotáhneš a povolíš o 1 až 1a pul otáčky. Nakonec se to musí doladit podle sluchu a podle teho jak to jede. Předstih by měl být 1- 1,5mm jako u většiny dvoutaktů.
Cívky a spouštěcí obvod tyristoru lze kontrolovat Ohmetrem, hodnoty najdeš na netu.

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 17:12:26
od spedo
aku hadze sviecka iskru??? Mozno hadze slabo....

PříspěvekNapsal: pát črc 25, 2008 18:06:20
od rosii
Karbec je zevšech stran čistý jak zvenku tak zevnitř , svíčka dává modrou jiskru , a kope i přez 2 gumové rukavice jak kráva :D , teško odhadnout , ale myslím že jiskra je pravidelná, chtěl jsem zkusit vyměnit karbec , jesli třeba nezlobí , našel jsem doma dell orto vypadá že je 15 ale nemám tu redukci sacího potruby netušíte kde by se dala sehnat?

PříspěvekNapsal: sob črc 26, 2008 15:52:00
od Suit
Mne sa to stava aj na novom motore a myslim si ze to je preto, lebo ked dlhsie stoji tak si sadne olej v nadrzi a ked to ides nakopnut tak stiahne vela oleja a ma problem to spalit. :)

Skus pred startom babcou riadne mykat zo strany na stranu nech pozblnka v nadrzi benzin a nech olej kusok rozmiesa.....

PříspěvekNapsal: stř srp 06, 2008 21:25:44
od LADAIII
Podobna zkusenost jako SUIT, pokud pouzivas nejaky levny svinstva, dela to celkem s jistotou,ale 2-3dny mi prijde az moc..

Ahoj

PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2008 9:46:57
od llap
Dřív jsem s tím měl taky prblémy, ale co jsem začal dávat lepší olej je to super. M2T je dobry na mazání řetízku. Já používám Shell Adwance a jsem maximálně spokojený.
L

PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2008 14:15:37
od rosii
do babety liji Shell Adwance nebo repsol plnou syntetiku, svíčky co jsem měl od brisk 15 nebo 17 to dělají furt , ale když jedu jiskru co je 23 let stará tak není žádnej problém , ted teda jezdím se svíčkou NGK a jsem max spokojený , i celkový pruběh motoru se mi zdá lepší