Stránka 1 z 1

závrtná skrutka - vyfukove koleno

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 13:17:53
od maroW3
Ahojte,
prisli mi 4 zavrtne skrutky. Ako mozno vidiet z fotky 2 sú tmavsie a 2 svetlejsie. Tmavsie sú asi ocelové a svetlejsie sú pozinkované? Je rozdiel v tom ktoré idú na medzi valec a koleno výfuku a ktoré idú medzi valec a koleno karburatora?

Osobne si myslím ze tie tmavsie maju byt na koleko výfuku, a tie "pozinkované" na kolena karburatora.

Tkatiez ako vidno na fotke každá skrutka má inú dĺzku závitu. Do valca majú ísť kratšou alebo dlhšou stranou?

Obrázek

Re: závrtná skrutka - vyfukove koleno

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 17:03:44
od Pavel
Příruba s těsněním by měla být minimálně tak tlustá, jak ta část bez závitu. Jinak to nezašroubuješ :)

Re: závrtná skrutka - vyfukove koleno

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 17:11:27
od maroW3
to mi je jasne, len ta kratsia cast sa mi zda az moc kratka na to ze to ma drztat vo valci - v hliniku

K tomu zinkovemu - pytal som sa tu preto, lebo viem, ze zavit so zinok ma problem ak je tepelne namahany. Preto ten pozinkovany dam od karburatora a tie tmavsie na vyfuk.

Re: závrtná skrutka - vyfukove koleno

PříspěvekNapsal: pon črc 31, 2017 18:21:27
od maroW3
Ak by to niekto riesil-> skrutky som dal dlhsou stranou do valca, ten kratsi koniec stacil na nasrobovanie matice + perovej podložky.
Najprv som myslel ze ta kratisa strania nebude stacit, ale tym, ze na ten prechod v strede tej zavrnej skrutky bolo mozne nasadit tesnenie + koleno vyfuku, tak zvysok skrutky bohate stacil na perovu podlozku + maticu.
Je lepšie mať dlhšou stranou vo valci, pretože tam je hlinikovy zavit.