od RomanR » úte pro 29, 2020 22:36:36
Asi už jsi to vyřešil, takže pro ostatní: Rozeta z 107 je menší a tudíž u 210-ky těžší převod do rychla. Pro motor je to větší zatížení. Pro záběh bych dal buď originální rozetu na 210-ku, nebo bych ponechal co tam máš a jako primární kolečko bych dal to nejmenší, co se vyrábí. Řetěz ti sice při menší vůli bude trochu cinkat o kostru, ale motoru odlehčíš. Prvních 500 km zásadně mazat 1:25 a nepřekračovat rychlost 30 km/h. Vybírat si nekopcovitý terén, každých 20 km na 5 minut zastavit a nechat vychladnout. Při mazání 1:25 po ukončení záběhu provést u výfuku dekarbonizaci a nezapomenout opatrně vyčistit výfukový kanál u válce, aby nedošlo k poškrábání pístu nebo poškození pístního kroužku. Pak mazat 1:33 a nepoužívat M2T - maže sice dobře, ale špatně se spaluje a extrémně zanáší motor a výfuk. Na plný výkon hnát motor jen krátce (max. 1km) a jen v případě nutnosti. Úplný záběh končí až po ujetí 1500 km.