Babetta 225 - Problem vystupni hridel

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Babetta 225 - Problem vystupni hridel

Příspěvekod Ondra/477 » stř lis 22, 2017 23:56:58

ahoj, mam problem. po generalce motoru mi nejspis vyskocila segerovka z vystupni hridele. nejspis ta co je za pastorkem.hridel ma axialni vuli cca centimetr, a od stramy pastorku jde protlacit smerem ke spojkam. motor ma najeto asi 500km, daval sem nova loziska gufera. jde se na ni nejak dostat bez puleni? a kdyz bych musel pulit ktery loziska a gufera to odserou? nechce se mi vse davat novy. diky za odpovedi
Ondra/477
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát črc 07, 2017 22:31:07

Re: Babetta 225 - Problem vystupni hridel

Příspěvekod Pavel » sob lis 25, 2017 10:01:43

Jestli je to ta hned za pastorkem, tak tu lehce přece vyměníš, když je přístupná zvenku. Jinak se půlení nevyhneš. Nechápu ale tvůj komentář, že "všechno" měnit. Jediné, co se dělá při půlení po tak málo km, tak necháš opět vycentrovat kliku. Ta se rozhodí při každém půlení.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Babetta 225 - Problem vystupni hridel

Příspěvekod Ondra/477 » pon lis 27, 2017 0:10:48

motor sem jeste ten den vecer rozpulil, podle plakatu to uplbe nebylo. ze strany vystupni hridele je kolecko pod nim gufero karter za nim lozisko, takze žádná segerovka se z ty strany nekonala. Nevim proc ji tam maji zakreslenou. Motor sem rozlisoval pomoci přípravku a slo to uplne krasne. i puvodni tesneni mezi karterama to prezilo. Nakonec na vystupni hrideli jsou jen dve segerovky, a jedna proste ujela. Preventivne jsem vymenil obe.
Ondra/477
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát črc 07, 2017 22:31:07

Re: Babetta 225 - Problem vystupni hridel

Příspěvekod Azor » pon lis 27, 2017 11:54:36

Pavel píše: Jediné, co se dělá při půlení po tak málo km, tak necháš opět vycentrovat kliku. Ta se rozhodí při každém půlení.


Při správném nahřátí a citlivém půlení se mi klika zatím nehnula (vícekrát vyzkoušeno a přeměřeno). Problém nastal jen kdysi - poprvé, když jsem z nezkušenosti zpátky slisoval přitahováním šroubů M6 sloužících ke spojení karterů - chce to lisovat přímo za výstup kliky a pak se to nehne. Též se mi vůbec neosvědčilo na tomto fóru propagované "ložisko nejdřív do karteru a pak s tím teprve na kliku", opačně to jde jak po másle, ložisko netřeba tepelně namáhat a klika se nerozhodí.
Přidám ovšem své tradiční: "svůj názor nikomu nevnucuji, nedělám si patent na neomylnost". :D
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Babetta 225 - Problem vystupni hridel

Příspěvekod Ondra/477 » pon lis 27, 2017 12:12:17

ja pulil stahovakem, slo to rukou. Kliku jsem kupoval novou a ckr ojnici, zpatky sem sel teda sroubama okolo kliky, pekne postupne do krize. loziskoz kliky zustalo v levym karteru.
Ondra/477
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát črc 07, 2017 22:31:07


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků