B225 a start klika těsnění

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

B225 a start klika těsnění

Příspěvekod pyrin » sob srp 02, 2008 9:24:31

Dobrý den všem,
rozpůlil jsem motor z důvodu výměny pár koleček a unašeče těžkých čelistí. Teď to dávám do kupy a zůstává mi rozum stát nad start pákou a těsněním. Vy výkresech je pořadí z vnější strany nejdříve kroužek a potom je těsnící kroužek a ten se opírá o segrovku. Navíc mi zbývá jediný kdoužek asi duralový se správným průměrem, ale je tlustý asi 2mm. Vše pasuje, akorát po zavření a sešroubování mi vyskočí ségrovka a celé se to posune na startovací hřídeli ke středu motoru a začne mi tést olej.
Dělá to na mne dojem, že duralový kroužek s vnitřním průměrem cca 16mm který je na start klice by měl být určitě tenčí a hlavně by měl být u segrovky až za těsnícím o kroužkem. Nemáte to někdo prosím v hlavě nebo rozebrané na stole ? Motor tu rozebírám a sestavuju přes 6 dnů, ale pořád mi to nějak nepasuje.
Děkuji za přečtení a přeju klidnou pohodovou jízdu.
pyrin
pyrin
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob srp 02, 2008 9:16:58

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků