od Pavel » pon čer 11, 2018 16:46:08
Jsou tam celkem rozdíly.
Kartery jsou precizněji zpracované na B228. Krásně vyleštěné, spasované. U B207 je vidět, že už to po odlití moc nečistili. Pak je rozdíl v tom, že všechna ozubená kolečka jsou zajištené perem, tzn. že to kolečko není nalisované na hřídeli, ale má drážku pro pero. Dále klikovka má Woodruffovo pero, kterým se zajišťuje rozběhový buben na hřídeli. Dále motory měly snížený výkon. Pouze 1.2kW a karburátor DC2909 s jednostupňovým sytičem. Víko převodovky mělo kontrolní otvor posunutý kvůli jinému šlapátkovému hřídeli. Většinou na první pohled lze tedy poznat, zda se jedná o motor z B228 už jen podle pozice kontrolního šroubu oleje.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý