Stránka 1 z 1

Zadrel jsem

PříspěvekNapsal: pon čer 25, 2018 12:02:00
od mhi
Povedlo se mi loni pridrit jednu babettu (az ted' jsem ji zacal opravovat). Kousla se ojnice na klice, kilou normalne protacet jde, pistem taky.

Uz pri rozebrani bylo videt jak mam v sani nejaky kovovy bordel, takove tenke plisky, jako kdyz clovek rozdrbe alobal. Realne to ale vypada na zelezo. Muj tip je, ze se bud' nasala dratenka, nebo neco z trubky, nebo to jsou soucasti z motoru. Nepulil jsem.

Protoze jsem myslel, ze je to na repas, vyzkousel jsem fintu s koupanim v oleji (nalit olej, protocit nekolikrat, kompresorem vyfoukat,vybrat bordel, goto "nalit olej") a povedlo se mi kliku/ojnici zcela rozpohybovat, dokonce to vrkalo na stojanku a pak jsem to i projel po zahrade. Predtim jsem kompresorem vyfoukal co slo. Nezda se, ze by byla nejaka ztrata vykonu.

Mate nejaky napad jak bez puleni a endoskopu (ktery do klikoveho prostoru nestrcim) zjistit, zda jsem nasal neco z venku, nebo se mi rozpadlo neco uvnitr? Jak vypada, kdyz se vysypou valecky v ojnici, nebo ojnice jako takova? Je v motoru nasekane "vanodcni zdobeni" ?

Update: Takze na "uschopnene" babette metodou olejove lazne jsem zacal jezdit (zatim 3x cca 10+30km). Zatim drzi, ale kazdym zakvilenim motoru v kopci ocekavam, kdy se mi rozsype ojnice :-). Na rychlost to ted' neni nic moc (asi protoze jsem dost primaznul benzin-pro jistotu), nicmene na vykon jede snad lip nez pred rokem. Motolsky kopec da cely na dvojku (asi 5%, stoupani 85m na 1700m). Na teto Babette mi ale nove prasknul naboj zadniho kola, viz viewtopic.php?f=10&t=4232 :).