od mhi » sob bře 23, 2019 21:19:11
Oteplilo se, tak jsem si trochu hral.
Vzal jsem Peugeot JetForce 125 a strcil do nej ridici jednotku ze Satelise 125 (jsou to podobne motory) - motor bez problemu natoci a udrzi volnobeh (na JetForcovi mi ECU chybi, no taky stal par korun).
Vyzkousel jsem do toho JetForce strcit i ultralevny cinsky vstrik na nejaky maly motor (tusim 1,4MPI / 4valec) ... taky to chodi, bez nejmensiho problemu. Typu mechaniky vstrikovacu neni tak mnoho a pekne to vzajemne pasuje (generacne spis zpetne, JetForce ma velky vstrik EV1, Satelis uz novejsi, ten cinsky vstrik je s mnohem uzsim telem, takze tam drzi jen za spodek).
Protoze JetForce nema zatim palivove cerpadlo, tlacil jsem tam palivo do vstriku velkou injekcni strikackou (opravdu pod tlakem) a prestoze JetForce nema na rozdil od Satelise lambda sondu, ridici jednotka dokazala ukorigovat neskutecnym zpusobem volnobeh tak, ze drzel velmi solidne. Docela to odpovida mym merenim rizeni predstihu na Babette, s tim sly taky delat divy.
Z techto pokusu mi tak nejak vyplyva, ze u 4Taktu je vcelku jedno jake komponenty clovek pouzije a stale to "nejak" funguje. Budu muset vzit osciloskop a udelat si nejaka mereni. No a hlavne cinsky vstrik za stovku (zatim) chodi. Na ceste mam jeste par dalsich.