Stránka 2 z 2

Re: vstřikovani

PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2019 22:42:07
od Azor
kachna píše:Nejsem nejsilnější v angličtině a tak se zeptám. Co mám hledat, když sháním jednoduchý čínský stabilizátor, popř odkaz?


Je to sice do jiného vlákna, ale např. tady : https://www.aliexpress.com/item/4-Wires ... 7edcea951b

Re: vstřikovani

PříspěvekNapsal: úte bře 05, 2019 18:32:13
od mhi
Nejlevnejsi eBayovy TPS https://www.ebay.com/itm/Throttle-Posit ... 1616634157 (+mraky dalsich nabidek). No a tady je levny MAP senzor https://www.ebay.com/itm/1PC-3-Bar-MAP- ... 2619905635 :-))

Jako zaklad skrtici klapky by asi sel pouzit nejaky levny cinsky karburator typu Walbro, jen zaslepit vsechny otvory. Dale je potreba udelat nejaky uchyt na vstrik. Myslite, ze by to prezilo odlite z nejake pryskyrice ? Na vyfrezovani z duraloveho bloku nemam material.

Pro pokusy jsem za nekrestanske penize koupil sadu vstrik+throttle+tps ze 125ky skutru, na to si jen vylaseruju spravnou prirubu a budu hned schopen experimentovat.

Nemam nyni tuseni jak davkovat palivo, jestli kazdy sudy impuls z kliky, nebo oba.

Re: vstřikovani

PříspěvekNapsal: stř bře 06, 2019 9:27:01
od Azor
Tak na zkoušky zcela jistě bohatě stačí nějaký pryskyřičný kompozit, ideálně plněný kovem (za nekřesťanský peníz prodávaný coby "tekutý kov", lze ale namíchat levnější obdobu). Dlouhodobě to není ideální, ale určitě nepočítáš s tím, že by se vše povedlo napoprvé. :lol: K ostatním "vědečtějším" problémům raději nebudu dělat chytrého. :oops:

Re: vstřikovani

PříspěvekNapsal: čtv bře 14, 2019 14:59:55
od mhi
Mam otazku na mistni znalce auto-opravare, kdyz stavim veci z cinskych auto-dilu. Regulator tlaku jako je tento https://www.ebay.com/itm/Metal-OEM-Fuel ... 2831668649 nebo tento https://www.ebay.com/itm/Fuel-Injection ... 2658390646 ma vstupy-vystupy jak?

Predpokladam, ze regulovana cast je vzdy se sitkem (tzn. tam tlaci cerpadlo a regulator tudy bere prebytecny tlak). Do tohoto mista privedu vstup z cerpadla a zaroven vstrik. Stejnym smerem orientovana je predpokladam vratka - proti ni tlaci pruzina (tzn. vratku vidim kdyz se koukam na sitko).

No a pretlak pripojeny bud' do sani nebo odpojeny je na protilehle strane (u prvniho to je ta trubicka na kterou jde hadice, u druheho je to ta dirka, ktera predpokladam pouze kouka do nadrze).

Je to tak?

Mam v umyslu prirubu na ten regulator vyfrezovat do duralu, potreboval bych ale napojit hadice, na to planuji pouzit nejake mosazne napojeni s metrickym zavitem, mate nekdo nejaky tip ? Predepokladam, ze v instalaterskych potrebach takovou vec nesezenu. Vse bude v nadrzi (ne Babettove).

Re: vstřikovani

PříspěvekNapsal: sob bře 23, 2019 21:19:11
od mhi
Oteplilo se, tak jsem si trochu hral.

Vzal jsem Peugeot JetForce 125 a strcil do nej ridici jednotku ze Satelise 125 (jsou to podobne motory) - motor bez problemu natoci a udrzi volnobeh (na JetForcovi mi ECU chybi, no taky stal par korun).

Vyzkousel jsem do toho JetForce strcit i ultralevny cinsky vstrik na nejaky maly motor (tusim 1,4MPI / 4valec) ... taky to chodi, bez nejmensiho problemu. Typu mechaniky vstrikovacu neni tak mnoho a pekne to vzajemne pasuje (generacne spis zpetne, JetForce ma velky vstrik EV1, Satelis uz novejsi, ten cinsky vstrik je s mnohem uzsim telem, takze tam drzi jen za spodek).

Protoze JetForce nema zatim palivove cerpadlo, tlacil jsem tam palivo do vstriku velkou injekcni strikackou (opravdu pod tlakem) a prestoze JetForce nema na rozdil od Satelise lambda sondu, ridici jednotka dokazala ukorigovat neskutecnym zpusobem volnobeh tak, ze drzel velmi solidne. Docela to odpovida mym merenim rizeni predstihu na Babette, s tim sly taky delat divy.

Z techto pokusu mi tak nejak vyplyva, ze u 4Taktu je vcelku jedno jake komponenty clovek pouzije a stale to "nejak" funguje. Budu muset vzit osciloskop a udelat si nejaka mereni. No a hlavne cinsky vstrik za stovku (zatim) chodi. Na ceste mam jeste par dalsich.

Re: vstřikovani

PříspěvekNapsal: pát říj 04, 2019 17:21:30
od mhi
Tak jsem se konecne dostal k tomu udelat nejake pokusy: https://www.youtube.com/watch?v=8u-g0XgyDAA

Je to sice 4takt, ale princip je u 2T velmi podobny (ostatne, ta ECU co tam patri normalne - Synerject se dela i pro 2T 50cc verzi, "DITECH" motory).