Mam otazku na mistni znalce auto-opravare, kdyz stavim veci z cinskych auto-dilu. Regulator tlaku jako je tento
https://www.ebay.com/itm/Metal-OEM-Fuel ... 2831668649 nebo tento
https://www.ebay.com/itm/Fuel-Injection ... 2658390646 ma vstupy-vystupy jak?
Predpokladam, ze regulovana cast je vzdy se sitkem (tzn. tam tlaci cerpadlo a regulator tudy bere prebytecny tlak). Do tohoto mista privedu vstup z cerpadla a zaroven vstrik. Stejnym smerem orientovana je predpokladam vratka - proti ni tlaci pruzina (tzn. vratku vidim kdyz se koukam na sitko).
No a pretlak pripojeny bud' do sani nebo odpojeny je na protilehle strane (u prvniho to je ta trubicka na kterou jde hadice, u druheho je to ta dirka, ktera predpokladam pouze kouka do nadrze).
Je to tak?
Mam v umyslu prirubu na ten regulator vyfrezovat do duralu, potreboval bych ale napojit hadice, na to planuji pouzit nejake mosazne napojeni s metrickym zavitem, mate nekdo nejaky tip ? Predepokladam, ze v instalaterskych potrebach takovou vec nesezenu. Vse bude v nadrzi (ne Babettove).