Stránka 1 z 2

Při vyších otáčkach jakoby došel benzín

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2008 10:41:39
od Maras
zdravím odborníky ba babety,potřebuji poradit:když jedu tak při vyšší rychlosti jako by mi došel benzín a zase při pomalé rychlosti se to rozjede a tak pořád dokola...do karbecu benzínu teče dost,karbec asi 100x vyčištěný ,kohoutek na nádrži vypucovaný sítko v nádrži nové, svíčka nová ,výfuk vypálený a vyčistěný ,koleno výfuku nové, při proměřování ohmmetrem dle návodu na netu jsem zjistil ,že zapalovací pól(cívka) na statoru by měla mít hodnotu 220 ohmu +/- 10 ohmu ,ale já jsem naměřil 1356 ohmu (měřeno taky přímo na civce)!! Tak jsem to přeměřoval i na kámošově babetě a ten to měl v poho 227 ohmu.Tak jsem koupil novou cívku kde mi nabídl dva druhy jednu širší (větší) a menší (miň plíšku),tak jsem vzal takovou co tam byla namontovaná, doma jsem ji proměřil a ta nová cívka má podobnou hodnotu 1327 ohmu!! Dneska z práce se stavím do toho obchodu a skusím proměřit i tu menší a uvidím jinak nevíte kde by mohla bejt závada ?!!!! :cry:

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2008 11:49:55
od Maras
....teď jsem zjistil na foru od starce- http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=473 -, tam píše ,že na bratrancová 210 je tenčí zapalovací cívka..možná to opravdu bude tou jinou cívkou... :shock: uvidím a dám vědět !!!!

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2008 16:25:18
od Jenda
Může to bejt, že zapalování nestíhá. Pokud má snahu chcípat při vysokých otáčkách a ztrácet výkon, neškodí i prohlédnout hlavní trysku a plovákový ventil. Někdy je to taky tím. Obojí /elektrika, kabrbec/ je možný.
Tedy vyčistit, pokud zapalování, taky by bylo dobrý je nahradit novým integrovaným. Občas se dostane i ta hranatá verze. To je dobrý, většinou vyhoví. Kulatý nebrat, bylop prej špatný a poruchový. Někdy je taky jádrem problému svíčka, chce to prostě hledat.

PříspěvekNapsal: čtv srp 14, 2008 21:11:18
od Starec
Maras: čím si meral ten pol doma a potom u kamaráta, tím istým ohmetrom? Ja by som ti skôr odporúčal nastaviť hladinu v karburátore, odhadujem na to, že tam bude chyba. No a ako dopadneš s tou cievkou to napíš, aj mňa zaujíma ako to, že sú tam také rozdieli. Veď ak by cievka mala miesto 220 až 1356 ohmu, tak by ti to vôbec nešlo ani nahodiť, nie to ešte jazdiť. :roll:

PříspěvekNapsal: pát srp 15, 2008 7:37:27
od Maras
zdravím.
pol jsem měřil stejným ohmmetrem,ale chyba byla ,že jsem se napodíval na jeho cívku,neoddělal jsem dekl abych se přesvědčil jestli to mám stejné jako kámoš,nakopnout to šlo právě úplně bez problému.Když jsem kupoval babetu od známeho tak mě nenapadlo ,že tam dají zapal.pol z babety 207 (je větší ,širší), asi koupil to co mu dal prodavač a potom to tak blblo při vysokých otáčkách-rychlosti, nestihal asi ten zapalovací pol dávat přes ten odpor (1356ohmu)tolik impulsu :x
Tak jsem včera vyměnil v obchodě tu velkou cívku za malou a pánove :D :D jede jak jawasaki ,vše šlape jak hodinky 8) .
děkuji tomuto foru :D
Všem moc děkuji za pomoc :D :D :D :D
A taky webu od Starce http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=473 kde jsem našel právě tu moji závadu :D :D
zvlášť děkuji co mi odpověděli: Starcovi a Jendovi :) :D :D

PříspěvekNapsal: pát srp 15, 2008 19:06:25
od Starec
Maras: som rád, že sme ti pomohli, ale v tvojho posledného príspevku tak trocha razí irónia, ako by si sa už s nami lúčil. Dúfam, že sa mi to len zdá a budeš tu ako doma, no možná aj ti sem tam niekomu pomôžeš, no nie.
Ešte tak na dôvažok, zapaľovací pól, alebo cievka z 207 a 210 majú mať tie isté hodnoty. To nezáleží akú majú šírku. Pravdepodobne tam nastalo k dákej výmene. Skús porožmýšľať.

PříspěvekNapsal: pát srp 15, 2008 22:02:00
od milda
Zapalovací pól, tedy ta cívka v alternátoru co napájí zapalování (neplést s indukčkou nebo JTZ) v žádném případě nemůže mít přes 1300 ohmů. Má pár set závitů v mědi, to nemůže mít tak velký odpor. Na té tvojí byl asi studený spoj na jednom z konců, nebo přeoxidovaný. Úplně se to nepřeruší ale má to pak takhle vysoký odpor. Jsem rád že už ti babča frčí 8)

PříspěvekNapsal: pát srp 15, 2008 22:43:42
od Maras
Starec:V žádnem případě se neloučím a určitě v každou volnou chvíli tady na foru budu a pokud budu vědět tak se pokusím poradit :D
Milda: opravdu zapalovací pol na statoru měl 1356 ohmu a jak jsem byl kupovat nový tak mi prodavač nabídl dva druhy zapalovacích polu jelikož jsem si myslel ,že ho mám vadný tak jsem koupil tu samou velikost ,tzn.:vetší ....ale chyba lávky měl jsem koupit ten menčí ,naštěstí to v obchodě vyměnili protože i ten nový zap.pol měl 1327 ohmu :lol:
tak zatím dobrou noc :lol:

PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2008 2:39:14
od Starec
Ako rozmýšľam tak rozmýšľam, až sa mi z kečky parí, ale mohlo tam dôjsť jedine k zámene starým majiteľom,že miesto zapaľovacej tam dal niečo iné a podľa tej si aj ty tu novú kupoval a preto to v ohmoh nesedelo. Ešte raz, či je menšia a má viac závitov z tenšieho drôtu, alebo väčšia a má menej závitov z hrubšieho drôtu, no musí! mať tích 220 +/-10 Ohm.

PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2008 3:22:51
od IGI
Starec: kua, ako keby si nevedel, ako to chodi s druhovyrobou... Cinan kdesi v riti vyraba nejake cievky, priekupnik potom kukne, ze sa to "podoba" na babettove, dovozca to nazve "original babetta" a uz mas presne pasujuci diel... Ta cievka moze mat kludne akykolvek odpor. Druha vec je, ze to nemusi byt cievka na babettu, hoci to je tak znacene.

To, co tvrdi milda je tiez realne, ale zase to odporuje tej teoriji o novej cievke s rovnakym odporom. No nic Marasi, hlavne ze babca fachci, vsak :lol: ?

PS: Poziciavam si Starcovo OK :lol: :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 14:03:15
od Maras
zdraví pánové.
Jestli nebude zitra pršet, tak testnu Babetku do práce cca 20km.Cítím v kostech ,že pojede v poho... .
Možná bude ta stará cívka z fichtla nebo z nějaké jiné moto....zkusím pozjišťovat na netu ,která motorka má zap. pol 1356ohmu.
Pokud něco zjistíte vy ...pánové ,dejte vědět ať příjdeme na kloub té cívce :D

PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2008 18:43:11
od Starec
Maras: skús si premerať niektorú elekt.cievku, mám dojem, že je to jedna z nich.

IGI: od Starca si nič nepožičiavaj, bo čo požičiaš treba vrátiť. No ak už tak veľmi chceš tak predám, mám v rezerve ešte v sekretári zopár kusov. OK. :wink:

PříspěvekNapsal: stř srp 20, 2008 10:48:50
od Maras
zdravím
tak test dopadl velmi dobře :D
akorát jsem už raději natankoval benzín 95 a olej Castrot 2T, jede teď klidněji a lépe drží otáčky...teď je to O.K. 8)

PříspěvekNapsal: stř srp 20, 2008 19:33:12
od IGI
Starec: dakedy sadnem do auta a ideme na pivo, snad ti to tak vratim...

Ale inac mam "konecne" aj ja problemy s babettou, cochvila to tu popisem a poprosim vas, pani, o radu :roll:

PříspěvekNapsal: pát srp 22, 2008 6:25:44
od Starec
IGI: OK-OK-OK