Stránka 1 z 1

Strata výkonu

PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2018 21:02:21
od biker0123
Ahojte
Mám babettu 210 a mám taký problém.V pohode ide naštartovať má aj celkom dobrý ťah ale ked na nej prejdem dlhšiu vzdialenosť(2-3km)tak zrazu začne strácať výkon a začne somnou trhať až kým úplne nezastanem,potom nejde nakopnuť.Nachvíľu ju nechám oddýchnuť a potom zase prejdem určitú vzdialenosť(0,5km)a potom znova.Chodím rýchlosťou 35-40km/h.Benzín miešam v pomere 1:50.Neviete čo môže byť chyba?
Ďakujem za odpoveď

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2018 21:15:52
od Azor
Upchaté odvzdušnenie nádrže.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2018 22:14:54
od biker0123
Ďakujem.Ako to môžem opraviť?

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2018 6:49:42
od Azor

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: stř kvě 08, 2019 20:24:16
od Davyt
Babetta 207
Po nastartování jede krásně do otáček a pěkně táhne, jakmile vycvakne "sitič" (karburátot Dellorto) a motor se trocu zahřeje, rozjezd a jízda je bez tahu, zkrátka se jen plouží a trápí se. Dřív po zahřátí zdechla, odrezil jsem nádrž, vyčistil kohoutek paliva a karbec. Teď sice jede, ale jak píšu je to bez tahu. Napadá Vás, kde hledat chybu?
Díky

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: stř kvě 08, 2019 21:26:54
od tuningrob
Barva svíčky?

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: stř kvě 08, 2019 21:29:51
od Davyt
nevím...zjistím

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: čtv kvě 09, 2019 16:31:21
od Davyt
Svíčka je černá.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: čtv kvě 09, 2019 18:37:43
od Azor
Takže příliš bohatá směs. Vycvakne ten sytič opravdu, nezůstává třeba částečně viset ? A není zas..ný vzduchový filtr ? Zkus filtr na chvíli sundat a jet bez něj (ta chvilka bez filtru motoru neublíží - teda pokud nepojedeš oblakem prachu apod.), zároveň uvidíš zda je sytič skutečně ve správné poloze. Podle mě se to dusí nedostatkem vzduchu. A dej vědět co to udělá, pokud nebude žádná změna, budeme dumat dál. Svíčku samozřejmě nezapomeň očistit.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: čtv kvě 09, 2019 18:59:49
od Davyt
Ještě doplním - Svíčka tam byla N19C - s ní jsem to koupil, teď se dívám, že tam patří N17C. Zítra tam dám N17C a uvidím co to bude dělat + vyzkouším co jsi mi doporučil. Budu informovat, díky moc.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: pát kvě 10, 2019 15:24:27
od Davyt
Tak sytič vyset nezůstává, funguje normálně. Jízda bez filtru je stejná, pořád to netáhne a dnes se skoro nerozjela vůbec... Po dýchyvičném a pozvolném rozjezdu, po vycvaknutí sytiče to při přidání chcípalo. Při zavření plynu, se motor jakž takž na volnoběh držel, ale při přidání to zase chcípalo. Zkusil jsem několikrát + na stojanu protůrovat (to bylo lepší), až nakonec to zdechlo i při volnoběhu. Díky za jakýkoliv tip co s tím.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 9:58:17
od Azor
Takže se to naopak zhoršuje. :( Pokud máš opravdu vyčistěnou nádrž i kohoutek a benzin do karbecu určitě teče, tak je tu ještě možnost, že je přicpaná tryska (důrazně se doporučuje zařadit před karbec palivový filtr). To se dá bez rozebírání jednoduše zjistit pokud máš k dispozici startovací sprej nebo čistič brzd ve spreji - stříkne se toho trochu do sání a pokud to na chvilku ožije, je to pravděpodobně ucpaná tryska. Může toho být samozřejmě víc - např. špatně usazená jehla (DellOrto nepoužívám, tak ho moc neznám). Předpokládám, že šoupátko se po otočení plynovou rukojetí pohybuje bez problému. Samozřejmě může být vadná i JTZ ("tyristor"), ale to se mi zatím jako moc pravděpodobné nezdá, vypadá to spíš na ten karbec. Jinak svíčka 19 není na závadu, je to ekvivalent původní PAL N5, která se doporučovala pro 207 (pro 210 to byla N7 což je dnes 17), ale i špatná tepelná hodnota svíčky se projeví až po delší době, rozhodně to není důvod, že by se motor nechtěl pořádně točit (samozřejmě svíce nesmí být vadná). Ono na dálku se těžko radí, ale když tam jde dost vzduchu, tak to vypadá na málo benzínu - takže bych začal tou tryskou.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 14:55:41
od tuningrob
Já tipuju JTZ.

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: sob kvě 11, 2019 22:55:55
od Davyt
Díky za tip, podívám se zítra ještě jednou na trysku, ale karburátor jsem měl rozdělaný, po čištění nádrže, kohoutu a karbecu jsem nalil nový bezín s olejem. Podíval jsem se teď navečer i na to tyristorové zapalování a zdá se mi, že krabička má dvě praskliny, dřív jsem si toho ani nevšiml - zkontroluju zítra za světla, až to bude líp vidět. Je to ještě "Made in Czechoslovakia", takže možná by už mohlo být za zenitem. Dá se nějak zkontrolovat, přeměřit? Díky

Re: Strata výkonu

PříspěvekNapsal: ned kvě 19, 2019 21:29:31
od Davyt
Vyměnil jsem tyristorové zapalování za nějaké starší, co se ke mě dostalo ...a...jelo to :lol: . Najel jsem 7 km a bez problémů...no úplně bez problémů to nebylo, zdálo se mi, že se to v nízkých otáčkách při rozjezdu dusilo a moc se tomu nechtělo. Po zastavení měla babča tendenci tahat dopředu. Ale beru to jako pokrok. Podle apky, kterou používám na kolo jsem jel maximálkou 37,6 km/h... jo, já vím, přesnost takového měření je nic moc, ale tak nějak by to asi mělo jet, ne? :wink: