Drobnosti u sborky a rozborky motoru BA 207

Ahoj vespolek!
Mám dvě drobné potíže ohledně rozborky a sborky motoru na BA 207.
První je problém rozborky: Potřebuju se dostat do převodovky. Po sejmutí setrvačníku, vytažení (přípravkem) bubnu s rozběhovými čelistmi, se obnaží buben se startovacími. Po jejich vyjmutí zbyde jenom buben, pod kterým je šroubek od víka převodovky. Podle Ďurkoviče (s. 43) má být buben zajištěn nějakou segerkou, jenže žádnou segerku nevidím, je vidět jenom gufero a nic víc. Ta segerka je až pod ním? Všude se píše, že na gufero se nemá jít se šroubovákem, aby se náhodou nepoškodilo... Přes tohle místo jsem se nedostal, poradí mi někdo prosím, jak se tenhle buben sejme z ojnice, abych se dostal ke šroubku od převodovky?
Druhý je problém sborky: Jaká je správná orientace osazení rozběhových (3 ks) čelistí? Kdo má k disposici toho Ďurkoviče, na straně 91 je řez spojkou i s výkresem obou typů čelistí. Startovací se nedají nasadit jinak, jejich poloha je určena a fixována závlačkou, ale jak je to u rozběhových? Patří tak, jak jsou nakreslené na straně 91 (při pohledu ze strany spojky)? To jest tak, že po nasazení čelisti na čep bubnu směřuje při pohledu ze strany spojky čelist doprava?
Děkuju za rady!
Mám dvě drobné potíže ohledně rozborky a sborky motoru na BA 207.
První je problém rozborky: Potřebuju se dostat do převodovky. Po sejmutí setrvačníku, vytažení (přípravkem) bubnu s rozběhovými čelistmi, se obnaží buben se startovacími. Po jejich vyjmutí zbyde jenom buben, pod kterým je šroubek od víka převodovky. Podle Ďurkoviče (s. 43) má být buben zajištěn nějakou segerkou, jenže žádnou segerku nevidím, je vidět jenom gufero a nic víc. Ta segerka je až pod ním? Všude se píše, že na gufero se nemá jít se šroubovákem, aby se náhodou nepoškodilo... Přes tohle místo jsem se nedostal, poradí mi někdo prosím, jak se tenhle buben sejme z ojnice, abych se dostal ke šroubku od převodovky?
Druhý je problém sborky: Jaká je správná orientace osazení rozběhových (3 ks) čelistí? Kdo má k disposici toho Ďurkoviče, na straně 91 je řez spojkou i s výkresem obou typů čelistí. Startovací se nedají nasadit jinak, jejich poloha je určena a fixována závlačkou, ale jak je to u rozběhových? Patří tak, jak jsou nakreslené na straně 91 (při pohledu ze strany spojky)? To jest tak, že po nasazení čelisti na čep bubnu směřuje při pohledu ze strany spojky čelist doprava?
Děkuju za rady!