Třetí zadření 215

Zdravím. Před pár týdny se mi povedlo opět přidřít, když jsem jel z kopce na plný plyn (tak 60+ km/h) - zrcátko na pístu opraveno. Dnes jsem sjížděl k domu, brzdil jsem, ale zároveň přidával plyn (ať se to maže) a pod kopcem jsem povolil brzdy i plyn a zase to zastavovalo od přidření.
V prvním i druhém případě se mi to po vychladnutí povedlo rozchodit a případně se doplížit domů.
Mám následující hypotézy, proč se to pořád přidírá:
1) Starý mix. Benzín s Mogulem Alfa 2T jsem namixoval někdy v listopadu. Od té doby stále jezdím na tuto směs.
2) Falešný vzduch. Někde v oblasti válce se sporadicky vyluzuje pískání. Tón se s otáčkami výrazně moc nemění. Připomíná to unikající páru z pod pokličky. Přetěsnil jsem všechny spoje kolena karburátoru - nepomohlo. Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=afFjhAVQGwY . Svíčku mám ale pěkně hnědou, kdyby to bylo moc chudé, byla by přeci do bíla.
3) Neznáme zvuky z oblasti válce. Po výměně pístu a odstranění tlumících gum po prvním zadření jde od válce slabý zvuk připomínající tření dvou kovových předmětů. Žádné skřípání. Když jedu dlouho na plný plyn tak někdy zvuk zintenzivní - to vždy raději uberu. Možná by to mohlo být tím, že jsem po výměně pístu s koužky moc nezajížděl, ale jezdil jako normálně.
Nějak mě už nenapadá, co dělat. Kroužky i píst jsem vyměnil. Těsnění kolene a válce taky. Přes misku karburátoru by asi falešný vzduch nešel - takže to je původní. Kolem hlavy čisto, tama to asi taky nefouká. Včera se mi stala asi nejpodivnější věc, kterou tu už myslím někdo popisoval. Z ničeho nic mi babetta při jízdě škubla a zrychlila, jakoby měla několikanásobný výkon. Hned jsem samozřejmě leknutím ubral. Později se to už neopakovalo.
Má někdo nápad, na co se mám zaměřit dál? Poslední dobou si říkám, že mi snad Babetty nejsou souzeny.
Na této 215 odjezdil minulý majitel bez problému 4000 km a já už třikrát zadřel.

Mám následující hypotézy, proč se to pořád přidírá:
1) Starý mix. Benzín s Mogulem Alfa 2T jsem namixoval někdy v listopadu. Od té doby stále jezdím na tuto směs.
2) Falešný vzduch. Někde v oblasti válce se sporadicky vyluzuje pískání. Tón se s otáčkami výrazně moc nemění. Připomíná to unikající páru z pod pokličky. Přetěsnil jsem všechny spoje kolena karburátoru - nepomohlo. Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=afFjhAVQGwY . Svíčku mám ale pěkně hnědou, kdyby to bylo moc chudé, byla by přeci do bíla.
3) Neznáme zvuky z oblasti válce. Po výměně pístu a odstranění tlumících gum po prvním zadření jde od válce slabý zvuk připomínající tření dvou kovových předmětů. Žádné skřípání. Když jedu dlouho na plný plyn tak někdy zvuk zintenzivní - to vždy raději uberu. Možná by to mohlo být tím, že jsem po výměně pístu s koužky moc nezajížděl, ale jezdil jako normálně.
Nějak mě už nenapadá, co dělat. Kroužky i píst jsem vyměnil. Těsnění kolene a válce taky. Přes misku karburátoru by asi falešný vzduch nešel - takže to je původní. Kolem hlavy čisto, tama to asi taky nefouká. Včera se mi stala asi nejpodivnější věc, kterou tu už myslím někdo popisoval. Z ničeho nic mi babetta při jízdě škubla a zrychlila, jakoby měla několikanásobný výkon. Hned jsem samozřejmě leknutím ubral. Později se to už neopakovalo.
Má někdo nápad, na co se mám zaměřit dál? Poslední dobou si říkám, že mi snad Babetty nejsou souzeny.
