Tuning origo karbecu

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Tuning origo karbecu

Příspěvekod _Lukáš_ » sob čer 29, 2019 19:34:22

Už jezdím docela dlouho na 210 babettě a chtěl trochu zvednout výkon všude čtu že to brzdí karbec, atak se ptám jestli lze upravit origo JIkov karbec nebo tipy na jiné lepší karbece
_Lukáš_
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát čer 21, 2019 15:56:59

Re: Tuning origo karbecu

Příspěvekod maroW3 » ned čer 30, 2019 21:27:07

Tych moznosti je vela. Zakladna uprava ktoru "tuneri" robia je skratenie kolena vyfuku. Ak chces experimentovat s karburatorom tak si pohladaj nieco o dellorto karburatoroch na babette. Priprav sa ale na to, ze kazda zmena ma pre kazdu babettu trocha ine naladenie a tak zrejme nenajdes univerzalny navod, ale budes musiet laborovat. Obvzlast zmeny na karburatore nie su vobec tak jednoduche ako by sa mohli zdat. Nespravnym naladenim karburatora mozes zadret motor, podstatne zvysit spotrebu a podobne. Tu na fore najdes na temu ladenia motoru uz vela diskusii.
maroW3
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát úno 05, 2016 2:52:03

Re: Tuning origo karbecu

Příspěvekod Azor » úte črc 09, 2019 17:35:53

Na origo karbecu není co tunit, musíš zvolit něco jiného - např. DellOrto (je drahý) nebo některý z levných čínských (přijdeš o výhodu vycvaknutí sytiče při přidání plynu). Samozřejmostí je nové kolínko o větším průměru (jinak to nemá moc cenu) a následovat by mělo i koleno výfukové (taktéž větší průměr) a případné úpravy tlumiče výfuku. A pak laboruješ s tryskami dokud to není optimální. Další zvyšování výkonu už vyžaduje zásah do válce, hlavy atd. atd., ale to už je pro milovníky značky, obyčejný jezdec si koupí raději silnější mašinu.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Tuning origo karbecu

Příspěvekod Wisly » stř črc 10, 2019 7:45:28

Ja dom dal DellOrto 14.12. , pasuje na origo kolienko. Vacsina dava Dellorto 16, ale tam treba aj vacsie kolienko. Dalej som spravil este dve diery do bocneho sania (farba siecky je krane tehlova). Dalej som zvacsil diery na vnutornej prepazke, o ktoru je privarena zavitova tyc na uchytenie tlmica. Su tam dve diery a je nutne mat dlhy vrtak.Potom som este prevrtal vlozku tlmica. Ku kazdym dieram so pridal este dve a do koncovky som dal este tri diery. Samozrejme skratene koleno ako sa dalo. Ma to sice o dost hlasnejsi zvuk, ale ten vykon je na neporovnanie. Nepytaj sa, kolko mi to teraz ide. Ja to nenahanam na rychlost, ale potrebujem vykon na silu. Jazdim s prevohom 13-51 a dva roky predtm som jazdil s prevodom 11-51
Wisly
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 75
Registrován: čtv úno 02, 2017 18:26:06


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků