Stránka 1 z 1

Tuning origo karbecu

PříspěvekNapsal: sob čer 29, 2019 19:34:22
od _Lukáš_
Už jezdím docela dlouho na 210 babettě a chtěl trochu zvednout výkon všude čtu že to brzdí karbec, atak se ptám jestli lze upravit origo JIkov karbec nebo tipy na jiné lepší karbece

Re: Tuning origo karbecu

PříspěvekNapsal: ned čer 30, 2019 21:27:07
od maroW3
Tych moznosti je vela. Zakladna uprava ktoru "tuneri" robia je skratenie kolena vyfuku. Ak chces experimentovat s karburatorom tak si pohladaj nieco o dellorto karburatoroch na babette. Priprav sa ale na to, ze kazda zmena ma pre kazdu babettu trocha ine naladenie a tak zrejme nenajdes univerzalny navod, ale budes musiet laborovat. Obvzlast zmeny na karburatore nie su vobec tak jednoduche ako by sa mohli zdat. Nespravnym naladenim karburatora mozes zadret motor, podstatne zvysit spotrebu a podobne. Tu na fore najdes na temu ladenia motoru uz vela diskusii.

Re: Tuning origo karbecu

PříspěvekNapsal: úte črc 09, 2019 17:35:53
od Azor
Na origo karbecu není co tunit, musíš zvolit něco jiného - např. DellOrto (je drahý) nebo některý z levných čínských (přijdeš o výhodu vycvaknutí sytiče při přidání plynu). Samozřejmostí je nové kolínko o větším průměru (jinak to nemá moc cenu) a následovat by mělo i koleno výfukové (taktéž větší průměr) a případné úpravy tlumiče výfuku. A pak laboruješ s tryskami dokud to není optimální. Další zvyšování výkonu už vyžaduje zásah do válce, hlavy atd. atd., ale to už je pro milovníky značky, obyčejný jezdec si koupí raději silnější mašinu.

Re: Tuning origo karbecu

PříspěvekNapsal: stř črc 10, 2019 7:45:28
od Wisly
Ja dom dal DellOrto 14.12. , pasuje na origo kolienko. Vacsina dava Dellorto 16, ale tam treba aj vacsie kolienko. Dalej som spravil este dve diery do bocneho sania (farba siecky je krane tehlova). Dalej som zvacsil diery na vnutornej prepazke, o ktoru je privarena zavitova tyc na uchytenie tlmica. Su tam dve diery a je nutne mat dlhy vrtak.Potom som este prevrtal vlozku tlmica. Ku kazdym dieram so pridal este dve a do koncovky som dal este tri diery. Samozrejme skratene koleno ako sa dalo. Ma to sice o dost hlasnejsi zvuk, ale ten vykon je na neporovnanie. Nepytaj sa, kolko mi to teraz ide. Ja to nenahanam na rychlost, ale potrebujem vykon na silu. Jazdim s prevohom 13-51 a dva roky predtm som jazdil s prevodom 11-51