Stránka 2 z 2

Re: Babetta 207(Ojniční pouzdro)

PříspěvekNapsal: ned srp 09, 2020 14:54:07
od Aladin92
Tak pánové,jsem tu s rozuzlením celé této záležitosti... Sice jsem psal,že už jsem se posunul dál,ale stačila jedna projížďka a byl jsem zase na začátku.
Prostě jsem se nemohl domluvit se směsí(moc paliva a málo vzduchu) Bez přicpání přívodu vzduchu to prostě po přidání plynu chcíplo. Nechalo mě to 6 km od domu a já musel utrhnout švestku ze stromu a přicpat sání abych nějak dojel :D
Nastavování hladiny a jehly bylo bezpředmětné,výměna gufer na klice taktéž bez odezvy. Vše desetkrát překontrolováno a nic...
Pak jsem si vzpoměl na chvíli,kdy jsem laboroval a pro zkoušku jsem tam dal těsnění pod hlavu co prodávají v sadě na 210ku. Musel jsem ho z vnitřní strany téměř o dva mm obrousit aby do něj nenarážel píst. V tu chvíli mi to sice přišlo divné,ale prostě jsem šel vzal akučku s frézkou,smirek a šel brousit :D
Teď když už jsem nevěděl co dále,pil čtvrté pivo,kouřil desátou cigaretu,mi to docvaklo... Už je tam bůh ví kolikátý výbrus(větší obsah) a ta tryska to prostě neuživí. Tak jsem šel,vzal starou trysku z 210ky (63 místo 58),našrouboval ji a babetta najednou fakčí jak má...
Při skládání jsem se nepodíval kolikátý výbrus to je a rozdělávat už to vážně nebudu,tak vám neřeknu přesný údaj. Ale to těsnění má vnitřkem 39mm ,já ho bych řekl upravoval minimálně na 40 mm. Takže to mohl být čtvrtý až pátý výbrus.
Doufám,že má zkušenost bude k něčemu aspoň někomu. Já jsem poučen maximálně,stálo mě to dva víkendy laborování,které nikam nevedlo :D