Stránka 1 z 1

hlavní trysky

PříspěvekNapsal: čtv lis 06, 2008 9:18:15
od Maras
Čus pánové (dámy)
Koukněte prosím na tyto trysky,je mi jasné ,že je rozdíl v průměru vrtané díry ale chci znát váš názor kterou trysku použít aby babettka šlapala dobře bez ohledu na zvýšenou spotřebu ,stejně by byla spotřeba snad v ml.Mám takový pocit ,že čím menší průměr tak se častěji ucpává a má menší výkon.Jedná se o tyto trysky hlavní tryska 58 , 63 a 65 .Co vy na to? http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/babeta_d ... tor_tryska
Obrázek

PříspěvekNapsal: čtv lis 06, 2008 18:33:44
od llap
Originál hlavní tryska je 63, volnoběžná 35.
Luk

PříspěvekNapsal: pát lis 07, 2008 14:31:48
od Duro
Niekde som cital, ze velkost hlavnej trysky ma zasadny vyznam len pri plne otvorenom supatku, cize max. vykone a v tomto rezime urcuje pomer palivo/vzduch.

Pri ciastocne privretom supatku ma hlavnu ulohu regulacie pomer palivo/vzduch profil ihly karburatora a pri volnobehu t.j. pri uzavretom supatku urcuje pomer palivo/vzduch tryska volnobehu, samozrejme spolu s nastavenim prietoku vzduchu srobom bohatosti zmesi.

Zariadenie volnobehu tiez ovplyvnuje beh motora aj v rezime s otvorenym supatkom - t.j. princip superpozicie, ale hlavnu ulohu ma pri prechode z volnobeznych otacok do behu motora pri otvarani supatka.

Takze pokial sa nejazdi v kuse na plny plyn, priemer hlavnej trysky asi nie je az tak dolezity. Samozrejme tovarenske nastavenie ma svoje opodstatnenie ...