Stránka 1 z 1

Chytne a chcípne

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 11:43:19
od Negative
Ahoj, potřebuju poradit, mám následující problém :

Po nastartování chcípala po přidání plynu. Postupně jsme povyměňovali skoro všechno (starý zásoby :-) ). Nakonec vyměněno: Karburátor, komplet zapalování, svíčka, srovnaná hlava, zkontrolovaný netěsnosti ve vzduchovym potrubí. Babetta chytne a za chvíli chcípne. Svíčka je pak zablitá, musí se vysušit a pak to samý. Koukali jsme i na předstih. Při horní úvrati se mají překrývat rysky, ale to se nám nedaří. Když se krejou rysky, tak je píst cca 2 cm před HÚ. Víc se s ryskou na statoru (rotor je na pevno) nedá hnout. Děláme to nastavení předstihu dobře? Je evidentní, že motor nepálí dobře a uchcává se (jiskru háže krásně).

PříspěvekNapsal: čtv lis 13, 2008 16:18:14
od IGI
dufam, ze vyfuk mas kompletne vycisteny. Pripadne vyskusat inu sviecku - pod tlakom to nemusi fungovat.
K predstihu: Podla mojej skusenosti, ak vsetko ostatne funguje, rozbabrany predstih nesposobi nefunkcnost babetty, maximalne tak nizsi vykon...

PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 0:18:23
od milda
Asi ses spletl v jednotce, když se kryjou rysky nemůžeš přece mít píst 2 cm před HÚ, nemyslel si 2 mm? Celkový zdvih pístu je 4,1 cm!!, to bys ho měl v okamžiku zážehu v polovině. Správná hodnota je 1 až 1,5 mm před HÚ, ale ani ty 2 mm by neměly dělat vážnější problém. Ono je potíž i to tak přesně změřit pokud nemáš nějaký přípravek, takže z nějakých desetin mm si nedělej těžkou hlavu, ale 2 cm je nesmysl. Jediná možnost by byla že na klikovce nemáš ten kolík (nebo je ustřižený) a tím pádem máš rotor alternátoru v úplně špatné pozici. Pak bys mohl naměřit i ty 2 cm.