Stránka 1 z 2
studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 17:41:04
od lukasek
zdravim panove,mam dotaz když mam studenou babetu 210, tak když ji nastartuji rozjedu se, a než se zahřeje tak škube jako když je zapranej karbec. Karbec vyčištěnej zrobenej predstih,dane nova svička a škube furt jak je studena. co stim? děkuji
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 18:08:56
od Kubík
Škube ti to ve spojce nebo přímo celý motor? Mě to za studena škube ve spojce protože než se trochu zahřeje tak špatně sepíná a tím pádem to škube celou babettou. Když to zahřeješ a hned po vychladnutí s tím zase jedeš tak to škube zase? Jestli ne tak to je normální,ono totiž trvá delší dobu než se naplní karbec benzínem tak třeba 50 taktů to saje normálně a z toho 10 taktů neteče benzin do válce tak to škube. Mě to tak dělává i u pionýra i U ČZ 350. Nevim kdo se podle toto řídí ale když je jakákoliv motorka studená,třeba i babetta tak se musí zapnout sytič a nechat tak 5 minut běžet na volnoběh a až se trochu zahřeje tak sytič vypnout a už se může jet.

Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 18:12:01
od lukasek
škube to jako když je malo benzinu, když davam vice plynu tak tim vic to chcipa. pak mam druhou babetu 207,a ta jede normalně studena
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 18:14:48
od Kubík
To može byt tím co říkám. že když s tím chvilku nejedeš tak z kanálků v karbecu steče benzin a chvilku trvá než se tam zpět dostane v plném proudu tak to škube nedostatkem benzinu...
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 18:16:09
od Kubík
Dělá to i v létě když je venku třeba 30°C?
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 19:01:57
od lukasek
ano děla to aji vletě
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 20:42:41
od Kubík
Tak to bude na 100% tím,co popisuju. Kdyby to dělalo jen v zimě tak by se to dalo vysvětlil tím že to saje ledový vzduch a ten špatně jede... To nic neni.Vždy před jízdou ze studeným motorem postav babettu na stojan,zapni sytič,nakopni a nech ji tak 2-3 minuty běžet na volnoběh a když s tím pojedeš tak to bude OK
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 21:03:51
od lukasek
děkuji
Re: studene

Napsal:
ned bře 08, 2009 23:44:53
od Mato_babetak
vypusti a vycisti nadrz, daj novu hadicku a filter na palivo, karburator prefukni stlacenym vzduchom, obcas mi to robilo ked som nemal filter paliva a samozrejme ked motor nema aspon 60 °C
Re: studene

Napsal:
pon bře 09, 2009 19:20:57
od IGI
Suhlasim s Kubikom, je to normalne a riesi sa to tak, ako napisal...
Re: studene

Napsal:
pon bře 09, 2009 23:26:30
od Starec
lukasek: ja by som ti poradil nové krúžky a pretesniť sanie kľukovej skrini, vymenieť guferá na strne statoru aj spojky, ale ak chceš tak si ju môžeš predhrievať aj na sytič, lenže čím ďalej ti to bude robiť častejšie.
Re: studene

Napsal:
úte bře 10, 2009 20:59:46
od lukasek
no pravda je že ma najeto od novoty 17500km kdy se ma dělat vybrus? nebo po kolikati km
Re: studene

Napsal:
úte bře 10, 2009 21:07:39
od Starec
lukasek: a to sa čuduješ, že ti to škube. 17500 km je celkom slušný výkon a dôsledky sa ti už objavujú. Totiž kým je motor studený ( valec, piest, krúžky) máš veľké úniky v kompresii a saní, tak ti to škube, ak sa motor zohreje, tak sa to ako tak utesní a škubanie prestane. Tak na ten výbrus sa už môžeš pripraviť.
Re: studene

Napsal:
stř bře 11, 2009 18:25:04
od Kubík
No pravda.Taky to může byt vyběhaným motorem. Doporučoval bych výbrus a nové pístní kroužky. Když už tak i novou klikovku s ojnicí-nechci strašit ale ta to nemusí po výbrusu moc dlouho vydržet jestli je už unavená

Re: studene

Napsal:
stř bře 11, 2009 18:33:21
od Mato_babetak
fuha....to ma vazne 17500km bez generalky ???