male kolo

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

male kolo

Příspěvekod lukasek » ned bře 08, 2009 20:34:18

jake je nejlepši na rychlost to male ozubene kolo na řetěz 14 zubu nebo 11 zubu
lukasek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 20, 2009 20:33:44

Re: male kolo

Příspěvekod Kubík » ned bře 08, 2009 20:45:52

Na rychlost je rozhodně lepší to 14 zubové... Ale nejlepší jsou originální převody,protože když to převoduješ do rychlosti tak to je sice rychlé jak šlak,ale je to hrozně slabé na rozjezd,do kopců a zvlášt když jedeš proti větru. Taky se rychleji opotřebovávají spojky
Kubík
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 44
Registrován: úte led 27, 2009 19:10:20

Re: male kolo

Příspěvekod Mato_babetak » ned bře 08, 2009 23:47:02

ja som mal original a sla tak 45 max. potom som experimentoval aj 15z k 39z rozete, ale o nicom, najviac sa mi osvedcila povodna rozeta 51z a ozubene koliesko s 15 zubami max 55 km/h a do kopcov to este ide v pohode
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Re: male kolo

Příspěvekod hepi04 » ned bře 15, 2009 16:40:43

Ja mam 12z. origo a 35 zubovu rozetu z 207-ičky, a ma trosku problem iba ked idem vo dvojici s frajerkou inak pohoda, kopce tu nemame, ide tych 65 s vetrom 75max. :)ale to tam mam este nejake "drobnosti" porobene. Každopadne odporučam sekundar 35z. a primar 12 neviem ci sa robia aj 11z. to by bolo este fajn.
hepi04
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: ned bře 08, 2009 12:55:50
Bydliště: Záhorie

Re: male kolo

Příspěvekod Ajo » ned bře 15, 2009 17:24:16

Aj 11 z. sa robia: http://www.sim-ba.sk/ na piatej stránke
3x Babetta 210
ČZ 250/455
Jawa 350/362 CALIFORNIAN-OILMASTER
Jawa 350/640
Uživatelský avatar
Ajo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 183
Registrován: sob črc 26, 2008 10:37:00
Bydliště: Slovensko

Re: male kolo

Příspěvekod LADAIII » sob bře 21, 2009 1:32:36

Ono taky bude zaviset i na celkovem stavu stroje, vaze jezdce a profilu trati. Ja jezdim Brno a okoli, dost kopce (ale zadne silene hebly) a pri prevodu 13/35 jezdim temer kazdy kopec za jedna. Na druhe strane rovina (krome protivetru) a kopec dolu jsou parada, kopec muzu sjizdet i pri 60 a motor ma zvysene otacky, ne jako vysavac. Maximalka z kopce 82km/h, ale uz bych to nerad zkousel znovu.. :)
Zvysene opotrebeni spojek cca po 10-15tkm pri zmene prevodu nepozoruju..
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků