Stránka 1 z 1

male kolo

PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 20:34:18
od lukasek
jake je nejlepši na rychlost to male ozubene kolo na řetěz 14 zubu nebo 11 zubu

Re: male kolo

PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 20:45:52
od Kubík
Na rychlost je rozhodně lepší to 14 zubové... Ale nejlepší jsou originální převody,protože když to převoduješ do rychlosti tak to je sice rychlé jak šlak,ale je to hrozně slabé na rozjezd,do kopců a zvlášt když jedeš proti větru. Taky se rychleji opotřebovávají spojky

Re: male kolo

PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 23:47:02
od Mato_babetak
ja som mal original a sla tak 45 max. potom som experimentoval aj 15z k 39z rozete, ale o nicom, najviac sa mi osvedcila povodna rozeta 51z a ozubene koliesko s 15 zubami max 55 km/h a do kopcov to este ide v pohode

Re: male kolo

PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 16:40:43
od hepi04
Ja mam 12z. origo a 35 zubovu rozetu z 207-ičky, a ma trosku problem iba ked idem vo dvojici s frajerkou inak pohoda, kopce tu nemame, ide tych 65 s vetrom 75max. :)ale to tam mam este nejake "drobnosti" porobene. Každopadne odporučam sekundar 35z. a primar 12 neviem ci sa robia aj 11z. to by bolo este fajn.

Re: male kolo

PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 17:24:16
od Ajo
Aj 11 z. sa robia: http://www.sim-ba.sk/ na piatej stránke

Re: male kolo

PříspěvekNapsal: sob bře 21, 2009 1:32:36
od LADAIII
Ono taky bude zaviset i na celkovem stavu stroje, vaze jezdce a profilu trati. Ja jezdim Brno a okoli, dost kopce (ale zadne silene hebly) a pri prevodu 13/35 jezdim temer kazdy kopec za jedna. Na druhe strane rovina (krome protivetru) a kopec dolu jsou parada, kopec muzu sjizdet i pri 60 a motor ma zvysene otacky, ne jako vysavac. Maximalka z kopce 82km/h, ale uz bych to nerad zkousel znovu.. :)
Zvysene opotrebeni spojek cca po 10-15tkm pri zmene prevodu nepozoruju..