Sestelovani karburatoru

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod Matrix » pát kvě 13, 2011 11:26:23

Nebude problém v jehlovém ventilu v karburátoru ? třeba ti nedovírá a tím se zvyšuje hladina v karburátoru a obohacuje to směs.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod jarmil » pát kvě 13, 2011 11:41:51

Matrix píše:Nebude problém v jehlovém ventilu v karburátoru ? třeba ti nedovírá a tím se zvyšuje hladina v karburátoru a obohacuje to směs.

Prave proto to chci zkontrolovat tim plexi pripravkem. To je podle mne nejspolehlivejsi.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod Matrix » pát kvě 13, 2011 11:52:38

Ten plexi vorrichtung nějak nechápu, četl jsem ho v dílenkách a příjde mi že je dělanej pro nějakej starší karbec co měl vespodu nějaký vypouštěcí šroub.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod martin110r » pát kvě 13, 2011 18:57:03

Skontroloval by som, či neni deravý plavák. Poprípade ak už bol opravovaný, či na ňom neni veľa cínu, ktorý ho "ťahá" dolu a tým nepriamo zvyšuje hladinu.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod jarmil » pon kvě 16, 2011 6:24:21

martin110r píše:Skontroloval by som, či neni deravý plavák. Poprípade ak už bol opravovaný, či na ňom neni veľa cínu, ktorý ho "ťahá" dolu a tým nepriamo zvyšuje hladinu.

Plovak je v poradku. Je puvodni a tesny.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod jarmil » stř kvě 18, 2011 8:12:02

Vcera jsem mel par hodin cas, tak jsem opet udelal nejake to stelovani.
Nejdriv jsem jeste jednou zkontroloval predstih. Sundal hlavu, namontoval rovnou desku s hodinkama a predstih nastavil na 1,45 +-dve setinky. Schvalne jsem jej dal na horni hranici, jelikoz problem byl pri vyssich otackach.
Rozhodil karburator a udelal kontrolu. Uz pri demontazi karburatoru s nej vyteklo velke mnozstvi benzinu. Sundal jsem vicko plovakove komory a pricina byla jasna. Hacek, co je soucasti jehloveho ventilu se dostal pod plovak a tim padem zvedal haldinu asi o 5mm. Vzdycky pri kompletaci jsem si daval pozor, abych ho dal spravne, ale po smontovani se musel vzdy nejak vyvliknout. Jehlovy ventil jsem pri GO menil preventivne a zda se mi oproti originalu dost nekvalitni.Lehce drhne, ale tesni.
Ma otazka tedy zni.
Musi tam ten hacek bezpodminecne byt. Chapu, ze pomaha k otevreni. To mi ale funguje bezproblemu a navic si myslim, ze gravitaci a otresy motoru vzdy dojde k otevreni.
Lehce jsem jej prihnul, abych vice zabranil jeho posunuti. Po smontovani jela babetta jak pilka. Krasne sla do otacek, po deseti km svice ruda jak ruskej prapor, proste nadhera. Pak se vsak v karburatoru cosi stalo, asi se opet hacek dostal tam kam nema a preplavil se.
Dnes se chystam ten novy jehlovy ventil vyhodit, dat tam ten puvodni a pokusim se sehnat novy plovak, ikdyz nekteri psali, ze je vetsi a jsou s nim problemy.
Takze uvidim.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod Matrix » stř kvě 18, 2011 8:30:00

To se mi nějak nezdá, ten drátek na ventilu je otočnej a ať ho dám do jakékoliv polohy tak se nikdy "nesvlékne" z packy plováku.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod butan » stř kvě 18, 2011 13:50:26

jarmil píše: Sundal hlavu, namontoval rovnou desku s hodinkama a predstih nastavil na 1,45 +-dve setinky. Schvalne jsem jej dal na horni hranici,

Takhle si horní hranici přetáhl, ty hodinky by správně měly být naklopené jako je osa svíčky.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod Angelo » stř kvě 18, 2011 14:56:08

Jednou tady Kompresor33 psal, že správná hodnota předstihu je 1,31 v ose pístu. Když už jsme u toho jehlovýho ventilu, tak jsem ho taky měnil a ten nový měl kratší ten drátek, jak je zachycený za plovák, takže to tam teď drží jenom na kousičku, zatim to nevypadlo, to stále naražíme na kvalitu dnešních náhradních dílů :) .
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto :)
Ať vám to jezdí!
Uživatelský avatar
Angelo
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 843
Registrován: pát srp 21, 2009 17:15:52
Bydliště: Beroun

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod letave » pát črc 08, 2011 21:23:00

Takže jestli jsem to tady všechno správně pochopil tak mám nastavit nejprve ten levej šroub to je ten běhu na prázdno tomu dát 3-3a1/2 doladit to tak aby se netočilo na volnoběhu kolo a tým pravým šroubem aby to nechcípalo a taky aby nebyla černá svíčka????
letave
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 19, 2011 19:20:35

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod drpepa » čtv črc 28, 2011 17:35:40

potřeboval bych poradit, furt šteluju mou babetu a vždy když nastartuji, tak mi babeta drží max. 2s a zdechne, ale když sundám svíčku, tak je suchá a černá jak uhlí, co to naznačuje?
drpepa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 11
Registrován: čtv črc 28, 2011 16:42:03

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod heslar » čtv črc 28, 2011 17:44:05

Ze za tie 2 sekundy nestihne sviecka chytit tehlovu farbu. A to ze musis zostelovat karburator a rovno by som vymenil aj gufera na kluke co je robota na 5 minut.
Student STU FEI v BA odbor elektronika.
Uživatelský avatar
heslar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 368
Registrován: sob úno 26, 2011 21:27:09
Bydliště: Topolčany

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod dodino141 » pát črc 29, 2011 13:37:48

dodino141
Začátečník...
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř črc 27, 2011 13:05:21

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod sas » pon srp 12, 2013 16:55:43

me babca nechce jet ,vse ok jen jakoby jela jen na 70 procent,sroub bohatosti smesi mam povolenej jen o ctvrt otacky,jinak to nejde sestelovat :?:
sas
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 73
Registrován: čtv srp 19, 2010 17:31:43

Re: Sestelovani karburatoru

Příspěvekod martin110r » pon srp 12, 2013 17:39:01

A hladinu máš dobrú?
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků