já dávám na horní šroub bohatosti směsi 1.5 otáčky a na volnoběžný šroub tak něco kolem 3 otáček.ono je potřeba to štelovat pořád,protože to nastavení dlouho nevydrží.já to dělám tak nějak od oka,aby to plynule akcelerovalo a udrželo motor v chodu na křižovatce.Předesílám ale,že musíš šteloivat na zahřátém motoru.ono v podstatě ad to nastavíš jakkoliv,tak na spotřebu to výraznější vliv nemá,pokud to nenastavíš do extrémů,takže je vlastně jedno,jak to msešteluješ.jde o to,aby se ti na tom dobře jelo a nechcípalo ti to.V zásadě je nejlepší vycházet z nastavení bohatosi o 1.5 otáček a podle toho doladit volnoběh.je to starndardní postup,kterým nic nepokazíš.
a co se týče točícího se kola,tak tady je zapotřebí když nastavuješ a přidáš plyn a zase ubereš na volnoběh kolo zastavit brzdou.teprve když se ti roztočí bez plynu je potřeba na otáčkách ubrat.ono se totiž po akceleraci a sepnutí spojek začne točit a po ubrání spojky rozpojí,ale kolo jede setrvačností.na to nesmíš koukat.vždy musíš po každém přidání plynu zabrzdit a z této pozice vycházet pro další nastavování.až najdeš polohy obou šroubů tak aby ti vyhovovali,tak si spočítáš otáčky a zapaomatuješ a pak už nasatvuješ stejně..