Trošku som si prebehol predchádzajúce komentáre a čítam, že veľa z vás dosiahne tehlovočervenú farbu sviečky pri inom počte otáčok šrobky bohatosti, než predpisuje výrobca. Výrobca udáva, že šrobka bohatosti zmesi má byť nastavená na 1 - 1,5 otáčky od dorazu. A tu hádžete čísla 2,5 otáčky, 4 otáčky, 6 otáčiek od dorazu a podobne.
Hodím sem svoju radu, čo odporúčam skontrolovať. Priznám sa, ja som mal tiež dosť šibnutú cifru. Keď som nastavil 1,5 otáčky od dorazu, tak to za studena chytilo aj bez sytiča, a za tepla problém naštartovať. Preto som šrobku bohatosti vykrútil na 5 otáčok od dorazu a sviečka už bola len trochu čierna s miernym nádychom do červena. Potom už nastaviť voľnobeh bola radosť. Ani koleso sa mi nekrútilo. Ale aj tak štarty za tepla neboli ideálne. Furt mi vrtalo hlavou, kde môže byť chyba. Až som si v dielenskej príručke našiel správne nastavenie plavákov. Rozobral som karburátor a skoro ma švihlo o zem. Plaváky boli tak ohnuté, že výška hladiny bola o centimeter vyššia, než má byť. A to som Babettu dával pred rokom do servisu na menšiu generálku, lebo som o nej v tej dobe nevedel absolútne nič, keďže som ju mal len prvých pár dní. Trošku divné, ako vám "odborníci", ktorých opravy Babiett živia dokážu rozhodiť nastavenie karburátora. Pritom oco mi spomínal, že pred tým, než bola Babetta v servise nastavoval bohatosť na 1,25-1,5 otáčky a Babča mala červenú sviečku. Tak som hladinu nastavil podľa dielenskej príručky, a pri 1,5 otáčke od dorazu to nádherne štartuje za studena (sytič+mierne pridatý plyn), nádherne štartuje za tepla (bez sytiča a bez plynu) a sviečka má svetločervenú (v podstate oranžovú) farbu.
Takže na záver by som dodal, skontrolujte si okrem iného práve túto výšku hladiny podľa obrázku. Príčina môže byť práve tu.