Stránka 8 z 10

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 11:26:23
od Matrix
Nebude problém v jehlovém ventilu v karburátoru ? třeba ti nedovírá a tím se zvyšuje hladina v karburátoru a obohacuje to směs.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 11:41:51
od jarmil
Matrix píše:Nebude problém v jehlovém ventilu v karburátoru ? třeba ti nedovírá a tím se zvyšuje hladina v karburátoru a obohacuje to směs.

Prave proto to chci zkontrolovat tim plexi pripravkem. To je podle mne nejspolehlivejsi.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 11:52:38
od Matrix
Ten plexi vorrichtung nějak nechápu, četl jsem ho v dílenkách a příjde mi že je dělanej pro nějakej starší karbec co měl vespodu nějaký vypouštěcí šroub.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 18:57:03
od martin110r
Skontroloval by som, či neni deravý plavák. Poprípade ak už bol opravovaný, či na ňom neni veľa cínu, ktorý ho "ťahá" dolu a tým nepriamo zvyšuje hladinu.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2011 6:24:21
od jarmil
martin110r píše:Skontroloval by som, či neni deravý plavák. Poprípade ak už bol opravovaný, či na ňom neni veľa cínu, ktorý ho "ťahá" dolu a tým nepriamo zvyšuje hladinu.

Plovak je v poradku. Je puvodni a tesny.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 8:12:02
od jarmil
Vcera jsem mel par hodin cas, tak jsem opet udelal nejake to stelovani.
Nejdriv jsem jeste jednou zkontroloval predstih. Sundal hlavu, namontoval rovnou desku s hodinkama a predstih nastavil na 1,45 +-dve setinky. Schvalne jsem jej dal na horni hranici, jelikoz problem byl pri vyssich otackach.
Rozhodil karburator a udelal kontrolu. Uz pri demontazi karburatoru s nej vyteklo velke mnozstvi benzinu. Sundal jsem vicko plovakove komory a pricina byla jasna. Hacek, co je soucasti jehloveho ventilu se dostal pod plovak a tim padem zvedal haldinu asi o 5mm. Vzdycky pri kompletaci jsem si daval pozor, abych ho dal spravne, ale po smontovani se musel vzdy nejak vyvliknout. Jehlovy ventil jsem pri GO menil preventivne a zda se mi oproti originalu dost nekvalitni.Lehce drhne, ale tesni.
Ma otazka tedy zni.
Musi tam ten hacek bezpodminecne byt. Chapu, ze pomaha k otevreni. To mi ale funguje bezproblemu a navic si myslim, ze gravitaci a otresy motoru vzdy dojde k otevreni.
Lehce jsem jej prihnul, abych vice zabranil jeho posunuti. Po smontovani jela babetta jak pilka. Krasne sla do otacek, po deseti km svice ruda jak ruskej prapor, proste nadhera. Pak se vsak v karburatoru cosi stalo, asi se opet hacek dostal tam kam nema a preplavil se.
Dnes se chystam ten novy jehlovy ventil vyhodit, dat tam ten puvodni a pokusim se sehnat novy plovak, ikdyz nekteri psali, ze je vetsi a jsou s nim problemy.
Takze uvidim.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 8:30:00
od Matrix
To se mi nějak nezdá, ten drátek na ventilu je otočnej a ať ho dám do jakékoliv polohy tak se nikdy "nesvlékne" z packy plováku.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 13:50:26
od butan
jarmil píše: Sundal hlavu, namontoval rovnou desku s hodinkama a predstih nastavil na 1,45 +-dve setinky. Schvalne jsem jej dal na horni hranici,

Takhle si horní hranici přetáhl, ty hodinky by správně měly být naklopené jako je osa svíčky.
Lubor

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2011 14:56:08
od Angelo
Jednou tady Kompresor33 psal, že správná hodnota předstihu je 1,31 v ose pístu. Když už jsme u toho jehlovýho ventilu, tak jsem ho taky měnil a ten nový měl kratší ten drátek, jak je zachycený za plovák, takže to tam teď drží jenom na kousičku, zatim to nevypadlo, to stále naražíme na kvalitu dnešních náhradních dílů :) .

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2011 21:23:00
od letave
Takže jestli jsem to tady všechno správně pochopil tak mám nastavit nejprve ten levej šroub to je ten běhu na prázdno tomu dát 3-3a1/2 doladit to tak aby se netočilo na volnoběhu kolo a tým pravým šroubem aby to nechcípalo a taky aby nebyla černá svíčka????

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2011 17:35:40
od drpepa
potřeboval bych poradit, furt šteluju mou babetu a vždy když nastartuji, tak mi babeta drží max. 2s a zdechne, ale když sundám svíčku, tak je suchá a černá jak uhlí, co to naznačuje?

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2011 17:44:05
od heslar
Ze za tie 2 sekundy nestihne sviecka chytit tehlovu farbu. A to ze musis zostelovat karburator a rovno by som vymenil aj gufera na kluke co je robota na 5 minut.

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pát črc 29, 2011 13:37:48
od dodino141

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pon srp 12, 2013 16:55:43
od sas
me babca nechce jet ,vse ok jen jakoby jela jen na 70 procent,sroub bohatosti smesi mam povolenej jen o ctvrt otacky,jinak to nejde sestelovat :?:

Re: Sestelovani karburatoru

PříspěvekNapsal: pon srp 12, 2013 17:39:01
od martin110r
A hladinu máš dobrú?